Σελίδα 1 από 2
Γιατί έχω μια συνεχή τάση να πηγαίνω να προσεύχομαι?
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιουν 01, 2008 4:03 pm
από panagiotis2008
Γιατί έχω μια συνεχή τάση όπου κι αν βρίσκομαι να θέλω να πάω να προσευχηθώ?
Μου συμβαίνει συνέχεια τον τελευταίο καιρό όταν είμαι σπίτι,σε άσχετες στιγμές,να σκέφτομαι να παω να προσευχηθώ και να πηγαίνω να προσεύχομαι σχεδόν αυτόματα.
Φαίνεται ως μια υποσυνείδητη διαδικασία που δεν περνάει από λογική επεξεργασία αλλά γίνεται με έναν μηχανικό επαναλαμβανόμενο τρόπο λες κι είναι και είναι κάτι απόλυτα απαραίτητο και πρέπει να γίνεται πάντα κάθε μέρα.
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιουν 01, 2008 6:28 pm
από filotas
Παναγιώτη με τι ασχολείσαι; Θέλω να πω, έχεις χρόνο να πας να μείνεις για λίγο καιρό στο Άγιο Όρος;
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιουν 01, 2008 8:31 pm
από tzelina
και αν το ίδιο συμβαίνει και σε γυναίκα τότε τί γίνεται που δεν μπορεί να πάει στο άγιο όρος?
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιουν 01, 2008 9:47 pm
από panagiotis2008
Φοιτητής,τώρα δεν έχω χρόνο,ίσως το καλοκαίρι να βρω χρόνο να πάω και να μείνω λίγο.
Φαντάζομαι οτί εκεί θα έχει μια καλή πνευματική ατμόσφαιρα.
Όμως θέλω οπωσδήποτε να πάω σε κάποια φάση.
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιουν 01, 2008 10:02 pm
από preloude
tzelina έγραψε:και αν το ίδιο συμβαίνει και σε γυναίκα τότε τί γίνεται που δεν μπορεί να πάει στο άγιο όρος?
παει στα μετεωρα.
Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιουν 02, 2008 6:24 am
από aposal
Αδελφέ μου Παναγιώτη έχεις πολλές απορίες, οι απαντήσεις των οποίων, νομίζω, ξεπερνούν τον μέσο όρο των εμπειριών των μελών. Έχω την εντύπωση ότι για όλα αυτά θα πρέπει να απευθυνθείς σε κάποιον πνευματικό που να σε ξέρει καλά (ή να σε μάθει καλά), ο οποίος θα πρέπει να μένει εκεί, στην περιοχή των Ιωαννίνων, όπου περνάς τον περισότερο χρόνο σου.
Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιουν 02, 2008 11:40 am
από panagiotis2008
Aposal έχω ήδη Πνευματικό Πατέρα στα Ιωάννινα.
Όμως δεν του 'χω μιλήσει για να τον ρωτήσω για το συγκεκριμένο που σας λέω τώρα εσάς . Από την άλλη αν πάω στο Όρος μπορώ να μείνω όχι για λίγο αλλά για πολύ καιρό και να μονάσω εκεί,αν έχω τέτοια έφεση στην προσευχή.

Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιουν 02, 2008 11:50 am
από aposal
panagiotis2008 έγραψε:Aposal έχω ήδη Πνευματικό Πατέρα στα Ιωάννινα.
Όμως δεν του 'χω μιλήσει για να τον ρωτήσω για το συγκεκριμένο που σας λέω τώρα εσάς . Από την άλλη αν πάω στο Όρος μπορώ να μείνω όχι για λίγο αλλά για πολύ καιρό και να μονάσω εκεί,αν έχω τέτοια έφεση στην προσευχή.

Αρκεί, σε ό,τι και να κάνεις, να έχεις την ευλογία του πνευματικού σου.
Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιουν 02, 2008 1:19 pm
από panagiotis2008
Αν δεν μου την δώσει θα τον αλλάξω και θα βρω κάποιον που θα μου την δώσει. :D
Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιουν 02, 2008 1:28 pm
από aposal
panagiotis2008 έγραψε:Αν δεν μου την δώσει θα τον αλλάξω και θα βρω κάποιον που θα μου την δώσει. :D
Προφανώς κάνεις χιούμορ!