Σελίδα 1 από 4

Τι ποσοστό πάει στον Παράδεισο και τι ποσοστό στην κόλαση;

Δημοσιεύτηκε: Δευ Απρ 30, 2007 5:51 pm
από ICXC_NIKA
Θέλω να ρωτήσω τι ποσοστό ανθρώπων πάει στον Παράδεισο και τι ποσοστό πάει στην κόλαση.
Δηλαδη γενικες γραμμες.
Επειδη λενε οτι πολλοι αυτοι που καλουνται αλλα λιγοι γαρ οι εκλεκτοι.

Ευχαριστω !

Αλέξανδρος

Δημοσιεύτηκε: Δευ Απρ 30, 2007 6:03 pm
από gas
ena 30% paradiso ena 30% kolasi ena 15% anapofasistoi kai oi ypoloipoi leyko.

Δημοσιεύτηκε: Δευ Απρ 30, 2007 6:28 pm
από sakis_
Αυτό το ποσοστό δεν το ξέρουμε.
Όταν ρώτησα τον πνευματικό μου μου απάντησε οτι μπορεί να σωθούν τελικά περισσότεροι από όσους απωλεσθούν.

Επίσης οτι δεν είναι συμφέρον μας να γνωρίζουμε το ποσοστό γιατί μπορεί να κάνουμε συγκρίσεις με άλλα άτομα που γνωρίζουμε και να βλαφτούμε πνευματικά.

Γιαυτό ο Χριστός στην παραβολή των παρθένων ομιλεί για 5 φρόνιμες και 5 μωρές παρθένες, δεν υπερέχει καμία κατηγορία.

Βέβαια υπάρχουν και άλλες διηγήσεις όπως του μοναχού Γρηγορίου :
http://www.pigizois.net/arxeia/ilektron ... rousia.pdf

η οποία μας λέει πως θα σωθούν 1:10.000

Αλήθεια τι γνώμη έχετε για παρόμοιες διηγήσεις που περιέχουν φρικιαστικές περιγραφές όπως η παρακάτω;

http://www.kivotoshelp.gr/Pages/yparxei ... tm#eikones

Έβλεπα αναρίθμητα τρομερά ζώα, τεράστια φίδια, με πολλά κεφάλια, να συστρέφονται, να ορθώνονται, και να σφίγγουν τους αμαρτωλούς παρασύροντας τους, μέσα από φωνές και ουρλιαχτά, στα βάθη της πύρινης θάλασσας.

Μέσα από τα στόματα των τερατόμορφων ζώων ξεχώριζαν ανθρώπινα χέρια και πόδια που σφάδαζαν. Ανάμεσα σʼ αυτά, σκορπιοί και σκουλήκια πηδούσαν τρελά δαγκώνοντας τις αμαρτωλές ψυχές με λύσσα θα έλεγες. Και όταν τα σμήνη αυτά κατέτρωγαν και το τελευταίο σακατεμένο κομμάτι, τότε τα σώματα πάλι ξαναγίνονταν όπως καί πρώτα, για να ξαναρχίσει καί πάλι ο ίδιος κύκλος βασάνων...



Κατά την ταπεινή μου γνώμη τέτοιες διηγήσεις είναι απαράδεκτες, αμφιβόλου προελεύσεως και δεν πρέπει να δημοσιεύονται στο διαδίκτυο........

Re: Τι ποσοστό πάει στον Παράδεισο και τι ποσοστό στην κόλασ

Δημοσιεύτηκε: Δευ Απρ 30, 2007 6:32 pm
από YiaVi
ICXC_NIKA έγραψε:Θέλω να ρωτήσω τι ποσοστό ανθρώπων πάει στον Παράδεισο και τι ποσοστό πάει στην κόλαση.
Δηλαδη γενικες γραμμες.
Επειδη λενε οτι πολλοι αυτοι που καλουνται αλλα λιγοι γαρ οι εκλεκτοι.

Ευχαριστω !

Αλέξανδρος
Δηλαδή, αυτό σε απασχολεί σοβαρά; Πάντως, τους Πατέρες φαίνεται να μην τους απασχόλησε ποτέ η ποσόστωση!
Πολύ άστοχο ερώτημα και τίτλος θέματος. :(

Δημοσιεύτηκε: Δευ Απρ 30, 2007 6:51 pm
από 123
gas έγραψε:ena 30% paradiso ena 30% kolasi ena 15% anapofasistoi kai oi ypoloipoi leyko.
Άκυρα? Πόσα δεν είπες....
Και τι σύστημα? Απλή αναλογική ή ενισχυμένη?

Δημοσιεύτηκε: Δευ Απρ 30, 2007 7:06 pm
από gas
123 έγραψε:
gas έγραψε:ena 30% paradiso ena 30% kolasi ena 15% anapofasistoi kai oi ypoloipoi leyko.
Άκυρα? Πόσα δεν είπες....
Και τι σύστημα? Απλή αναλογική ή ενισχυμένη?

rotise ton nikolakopoulo. Oi telikes dimoskoposeis auta lene. Les na einai ψemata?

Re: Τι ποσοστό πάει στον Παράδεισο και τι ποσοστό στην κόλασ

Δημοσιεύτηκε: Δευ Απρ 30, 2007 7:21 pm
από vfilip
ICXC_NIKA έγραψε:Θέλω να ρωτήσω τι ποσοστό ανθρώπων πάει στον Παράδεισο και τι ποσοστό πάει στην κόλαση.
Δηλαδη γενικες γραμμες.
Επειδη λενε οτι πολλοι αυτοι που καλουνται αλλα λιγοι γαρ οι εκλεκτοι.
Αδελφέ είχα ακούσει τον Δημήτρη Παναγόπουλο σε μια ομιλία του να αναφέρει ότι λιγότερο από 5% σώζονται .

ΤΟ ποσοστό είναι απογοητευτικό αλλά δεν φταίει ο Θεός για αυτό . Φταίμε εμείς που ζούμε όπως θέλουμε .

Εχει ξανασυζητηθεί αυτό παλαιότερα αλλά δεν μπορώ να βρώ το σχετικό λινκ .

Re: Τι ποσοστό πάει στον Παράδεισο και τι ποσοστό στην κόλασ

Δημοσιεύτηκε: Δευ Απρ 30, 2007 7:29 pm
από gas
vfilip έγραψε:
ICXC_NIKA έγραψε:Θέλω να ρωτήσω τι ποσοστό ανθρώπων πάει στον Παράδεισο και τι ποσοστό πάει στην κόλαση.
Δηλαδη γενικες γραμμες.
Επειδη λενε οτι πολλοι αυτοι που καλουνται αλλα λιγοι γαρ οι εκλεκτοι.
Αδελφέ είχα ακούσει τον Δημήτρη Παναγόπουλο σε μια ομιλία του να αναφέρει ότι λιγότερο από 5% σώζονται .

ΤΟ ποσοστό είναι απογοητευτικό αλλά δεν φταίει ο Θεός για αυτό . Φταίμε εμείς που ζούμε όπως θέλουμε .

Εχει ξανασυζητηθεί αυτό παλαιότερα αλλά δεν μπορώ να βρώ το σχετικό λινκ .


Η ερώτηση ήταν ποσοι θα πάνε στον παράδεισο και πόσοι στην κόλαση και όχι πόσοι θα "σωθούν". Η απάντηση λοιπον είναι ότι όλοι θα πάμε στον παράδεισο δηλαδή όλοι θα είμαστε μαζί με τον Θεό το θέμα όμως είναι πόσοι απο εμάς θα είμαστε δεκτικοί στην αγάπη του θεού και θα ζουμε παραδεισένια και πόσοι απο εμας θα είμαστε στην κόλαση μη αποδεχόμενοι την αγάπη του Θεού.

Re: Τι ποσοστό πάει στον Παράδεισο και τι ποσοστό στην κόλασ

Δημοσιεύτηκε: Δευ Απρ 30, 2007 7:42 pm
από vfilip
gas έγραψε: Η ερώτηση ήταν ποσοι θα πάνε στον παράδεισο και πόσοι στην κόλαση και όχι πόσοι θα "σωθούν".
Τι διαφορά υπάρχει ?

Οταν λέω ότι θα σωθώ εννοώ ότι πάω στο Παράδεισο διαφορετικά δεν σώνομαι και πάω στη Κόλαση !!

Re: Τι ποσοστό πάει στον Παράδεισο και τι ποσοστό στην κόλασ

Δημοσιεύτηκε: Δευ Απρ 30, 2007 7:45 pm
από gas
vfilip έγραψε:
gas έγραψε: Η ερώτηση ήταν ποσοι θα πάνε στον παράδεισο και πόσοι στην κόλαση και όχι πόσοι θα "σωθούν".
Τι διαφορά υπάρχει ?

Οταν λέω ότι θα σωθώ εννοώ ότι πάω στο Παράδεισο διαφορετικά δεν σώνομαι και πάω στη Κόλαση !!
Λογοπαίγνιο ήταν δεν εννοω κάτι άλλο.