Σελίδα 1 από 2

Κλείστε τα φώτα του σπιτιού σας για 5 λεπτά!

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Φεβ 01, 2007 12:47 pm
από Domna
Κλείστε τα φώτα του σπιτιού σας για 5 λεπτά!

Δέκα χρόνια μένουν για να σώσουμε τη Γη

Σ' όλο τον κόσμο πολίτες θα κλείσουν τα φώτα του σπιτιού τους για 5 λεπτά την Πέμπτη 1η Φεβρουαρίου 2007, ταυτόχρονα στις 20:55-21:00μμ ώρα Ελλάδας. Δέκα χρόνια μένουν για να σώσουμε τη Γη προειδοποιούν οι επιστήμονες.

Σ’ όλο τον κόσμο πολίτες θα κλείσουν τα φώτα του σπιτιού τους για 5 λεπτά την Πέμπτη 1η Φεβρουαρίου 2007, ταυτόχρονα στις 20:55 - 21:00μμ ώρα Ελλάδας. Πρόκειται για μια πρωτοβουλία, που ξεκίνησε από τη Γαλλία, αλλά η ιδέα είναι διαδεδομένη στην Ισπανία, Γερμανία, Αυστραλία, Αγγλία, Ιταλία αλλά και στη χώρα μας. Η πρωτοβουλία αυτή έρχεται να προστεθεί στη δραματική προειδοποίηση την οποία απευθύνουν χιλιάδες επιστήμονες που ετοιμάζουν την έκθεση της διεθνούς διακυβερνητικής επιτροπής του ΟΗΕ για το κλίμα, η οποία θα ανακοινωθεί την ερχόμενη Παρασκευή, 2 Φεβρουαρίου. "Ο πλανήτης έχει μόλις 10 χρόνια μπροστά του...", δηλώνουν οι ειδικοί ενώ σύμφωνα με τους Sunday Times οι επιστήμονες έχουν καταλήξει στο τι μπορεί να συμβεί, αν δεν ληφθούν εγκαίρως μέτρα:

Καταστροφή της ζούγκλας του Αμαζονίου και του μεγαλύτερου κοραλλιογενούς υφάλου στον κόσμο, αναγκαστική μετανάστευση εκατομμυρίων ανθρώπων από τις περιοχές του Ισημερινού, τήξη των παγετώνων και εκτεταμένες πλημμύρες.

Στην Ευρώπη αφόρητα, καυτά καλοκαίρια κατά κύριο λόγο σε Ελλάδα, Ισπανία και Ιταλία με παρατεταμένες περιόδους ξηρασίας, αλλά και βαρυχειμωνιά στη Βόρεια Ευρώπη με έντονα καιρικά φαινόμενα.

Re: Κλείστε τα φώτα του σπιτιού σας για 5 λεπτά!

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Φεβ 01, 2007 12:50 pm
από NIKOSZ
Domna έγραψε:Κλείστε τα φώτα του σπιτιού σας για 5 λεπτά!
TΩΡΑ :!: :!: :!:

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Φεβ 01, 2007 12:53 pm
από Domna
Οχι, τώρα, αγαπητέ Nikosz, σήμερα το βράδυ !!! Τώρα μόλις το άκουσα και στον ραδιοφωνικό σταθμό της Εκκλησίας της Ελλάδος

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Φεβ 01, 2007 12:59 pm
από 123
Δεν διάβασα ακόμα τα άρθρα αλλά αυτό που σκέφτηκα είναι ότι μας δουλεύουν όλους.
Αν λέγαμε κάντε όλοι προσευχή την ίδια ώρα για 5 λεπτά...θα το έκαναν?

Τι εξοικονόμηση ενέργειας? Με το να κλείσουμε τα φώτα? Ας κλείσουν λίγα από τα δημόσια που καίνε αλλόγιστα.... Εν πάσει περιπτώσει το θεωρώ αστείο και δεν πείθομαι...γνώμη μου

Από τη μια πάνε να μας μαντρώσουν σαν τα πρόβατα κι από την άλλη ...έχουμε 10 χρόνια ζωής.... :roll:

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Φεβ 01, 2007 1:05 pm
από NIKOSZ
Domna έγραψε:Οχι, τώρα, αγαπητέ Nikosz, σήμερα το βράδυ !!! Τώρα μόλις το άκουσα και στον ραδιοφωνικό σταθμό της Εκκλησίας της Ελλάδος
Καλα και για δουλεια ποτε θα παμε?

Να παρω αδεια απ'τη σημαια? :lol: :lol:

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Φεβ 01, 2007 1:12 pm
από Domna
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Φεβ 01, 2007 1:19 pm
από Dirfys
Καλα και για δουλεια ποτε θα παμε?

Να παρω αδεια απ'τη σημαια? :lol: :lol:[/quote]

οχι να μην παρεις αδεια απο καμια σημαια
να πας στην δουλεια...και οταν παει η ωρα που ειπαν να κλεισουν τα φωτα
κλεισε τους προβολεις και την σημαια...
και αν δεν γινετε..
κλεισε το ματι στην διπλανη που θα περασει....
:P :P

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Φεβ 01, 2007 1:22 pm
από NIKOSZ
Dirfys έγραψε:
οχι να μην παρεις αδεια απο καμια σημαια
να πας στην δουλεια...και οταν παει η ωρα που ειπαν να κλεισουν τα φωτα
κλεισε τους προβολεις και την σημαια...
και αν δεν γινετε..
κλεισε το ματι στην διπλανη που θα περασει....
:P :P
:lol: :lol: :lol: :lol:

ΑΠΕΡΓΙΑ :!: :!:

Αντε γιατι πολυ καιρο εχουμε να κανουμε :lol:

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Φεβ 01, 2007 1:26 pm
από Dirfys
[

:lol: :lol: :lol: :lol:

ΑΠΕΡΓΙΑ :!: :!:

Αντε γιατι πολυ καιρο εχουμε να κανουμε :lol:[/quote]

κηρυχθηκε παρανομη απο εμενα..
γυρισε στην δουλεια σου...

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Φεβ 01, 2007 2:11 pm
από Domna
:-j