Σελίδα 1 από 1

η σωτήρια αγκαλιά...

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιαν 28, 2007 2:18 pm
από Misha
Εικόνα


η φωτογραφία ειναι από ένα άρθρο που περιγράφει την πρώτη εβδομάδα της ζωής ενός ζεύγους διδύμων στην Αμερική.

Αρχικά, ήταν το κάθε βρέφος μέσα στη θερμοκοιτίδα του και το ένα αναμενόταν να μη ζήσει.

Μια νοσοκόμα ενήργησε ενάντια στους κανονισμούς του νοσοκομείου και τοποθέτησε και τα δύο βρέφη στην ίδια θερμοκοιτίδα.

Όταν βρέθηκαν μαζί, το πιο υγιές από τα δύο άπλωσε το χεράκι του και αγκάλιασε το αδελφάκι του. Οι κτύποι της καρδιάς του αδύναμου μωρού σταθεροποιήθηκαν και η θερμοκρασία του αυξήθηκε στα κανονικά επίπεδα.

Ας μην ξεχνάμε να αγκαλιάζουμε αυτούς που αγαπάμε!


Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιαν 28, 2007 2:23 pm
από NIKOSZ
Συγκλονιστικο :!:

Να'σαι καλα Μιχαλη :!: :!:

re

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιαν 28, 2007 3:32 pm
από prentzaeleni
YPEROXO!!!!!!!!!!!!

DOXA TO THEO

THN AGAPH THN GNORIZOYME PROTOY GENHTHOYME!!

NA PARAKALOYME NA MINH STH ZOH MAS GIA PADA

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιαν 28, 2007 4:26 pm
από 123
Τι τρυφερό μήνυμα ήταν αυτό που μας έδωσες Μιχαήλ!!!
Νάσαι καλά.....

Εικόνα

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιαν 28, 2007 5:38 pm
από Yunan
Καλησπέρα!

Καταπληκτική φωτογραφία! Μπράβο Misha!

Είναι κάτι παραπάνω από συγκινητική.

Πόση αληθινή αγάπη και ενδιαφέρον κρύβει αυτή η αγκαλιά...

Και να προσθέσω!

Έτσι να αγκαλιάζουμε ακόμη και τους εχθρούς μας....

Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιαν 29, 2007 8:44 am
από kleanthis
ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ!!!!!!!!!!

Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιαν 29, 2007 8:59 am
από GeorgiosR
Να είσαι καλά Μιχάλη, ένα πρωινό δάκρυ ήταν ότι έπρεπε για την αρχή αυτής της περιόδου του Τριωδίου. Καλή μετάνοια.