Σελίδα 1 από 3

Νταχάου

Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιαν 22, 2007 11:04 am
από lovethink
http://www.jimtardio.com/germany-dachau.html

Πως είναι δυνατόν να γνώρισε η ανθρωπότητα τέτοια κτηνωδία
Δεν το χωράει ο νους
Πως δεν σταμάτησε ο κόσμος εκείνη τη στιγμή
Δεν το χωράει το μυαλό μου , και δεν ξέρω αν πρέπει να ξεχνάμε
Πόσες ψυχές , πόσοι άνθρωποι , πόσα ζευγάρια χωρίστηκαν βίαια
Αλλού η γυναίκα αλλού ο άντρας
Πόσος πόνος
Τι κόσμος ...... :( τι απίστευτο μίσος
Και αν αναλογισθούμε ότι ο Αντίχριστος θα είναι πιο αδυσώπητος από το Χίτλερ και θα σκοτώσει μικρούς και μεγάλους , πόσο θάρρος πρέπει να βρούμε

Εικόνα

Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιαν 22, 2007 11:10 am
από yparxei
φοβερο πραγματι...εντελως σατανικο!!!

Αν ερθει στις μερες μας ο αντιχριστος καλα λενε τα βουνα πρεπει να παρουμε!!!

Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιαν 22, 2007 11:15 am
από vasilis_m21
Αφού μας μέλλει τόσο σκληρό μέλλον, ας χαρούμε λίγο το παρόν!!
Όπως λένε κι οι Άγγλοι

MAKE TEA NOT WAR!!

Λοιπόν επειδή πρέπει να φύγω κλείνω με
σκόπια σκόπια μι σκο by Efi!!

http://www.youtube.com/watch?v=eorpWjDOaeI

Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιαν 22, 2007 11:31 am
από yparxei
xaxaxa !!!απιστευτος,μεχε βασιλη σε βρισκω απολυτα συμφωνο με την ορθοδοξη γραμμη...στον ποντο :lol:


Φάγωμεν, πίωμεν, αύριο γαρ αποθνήσκωμεν ε?ο στωικος βασιλης

Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιαν 22, 2007 2:20 pm
από 123
Μάνο, αυτή ήταν η φρίκη του πολέμου.
Γι αυτό και πολλοί μπέρδεψαν τον Χίτλερ με τον Αντίχριστο.

Τώρα τι σχέση έχει με την Ε. Θώδη ........ ένας Θεός ξέρει...... :lol: :lol: :lol:

Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιαν 22, 2007 2:27 pm
από yparxei
τωρα που το σκεφτομαι ειναι καπως να πεταμε ενα βιντεο κλιπ και να χαχανιζω και εγω την ωρα που εχουμε για θεμα το νταχαου και ο μανος εβαλε φωτο φουρνους μεσα στους οποιους πεθαναν συνανθρωποι μας..Θελει και λιγο σεβασμο...

Re: Νταχάου

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 23, 2007 8:07 am
από ekpaideytikos
lovethink έγραψε:http://www.jimtardio.com/germany-dachau.html

Πως είναι δυνατόν να γνώρισε η ανθρωπότητα τέτοια κτηνωδία
Δεν το χωράει ο νους
Πως δεν σταμάτησε ο κόσμος εκείνη τη στιγμή
Δεν το χωράει το μυαλό μου , και δεν ξέρω αν πρέπει να ξεχνάμε
Πόσες ψυχές , πόσοι άνθρωποι , πόσα ζευγάρια χωρίστηκαν βίαια
Αλλού η γυναίκα αλλού ο άντρας
Πόσος πόνος
Τι κόσμος ...... :( τι απίστευτο μίσος
Και αν αναλογισθούμε ότι ο Αντίχριστος θα είναι πιο αδυσώπητος από το Χίτλερ και θα σκοτώσει μικρούς και μεγάλους , πόσο θάρρος πρέπει να βρούμε

Εικόνα

Εάν το έχετε επισκεφθεί, ακόμα υπάρχει διάχυτη η οσμή της καμμένης σάρκας! Είναι συγκλονιστικό.

Re: Νταχάου

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 23, 2007 8:11 am
από lovethink
ekpaideytikos έγραψε:
Εάν το έχετε επισκεφθεί, ακόμα υπάρχει διάχυτη η οσμή της καμμένης σάρκας! Είναι συγκλονιστικό.
Πληρώσανε ποτέ για όλα αυτά ? μπα .........
Δεν ξέρω εγώ αυτό το βρίσκω ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ ΑΠΑΝΘΡΩΠΟ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ
Δηλαδή άλλο να πεις έγινε ένας φόνος εκεί ένας άλλος εδώ , αλλά αυτό το μαζικό ολοκαύτωμα !!!!!
Τι βασανιστήρια τι πειράματα
Απορώ τι το κρατάνε , σαν μουσείο ? να τους θυμίζει τι ?
Εγώ θα ένιωθα ΠΟΛΥ ΒΑΡΙΑ ευθύνη αν ήμουν Γερμανός
Αλήθεια το σκέφτονται καθόλου ? νιώθουν άσχημα που έγινε αυτό στην ιστορία τους ? που γέννησαν τέτοιο τέρας ?

Re: Νταχάου

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 23, 2007 8:21 am
από Dirfys
Τι βασανιστήρια τι πειράματα
Απορώ τι το κρατάνε , σαν μουσείο ? να τους θυμίζει τι ?
Εγώ θα ένιωθα ΠΟΛΥ ΒΑΡΙΑ ευθύνη αν ήμουν Γερμανός
Αλήθεια το σκέφτονται καθόλου ? νιώθουν άσχημα που έγινε αυτό στην ιστορία τους ? που γέννησαν τέτοιο τέρας ?[/quote]

καλημερα ...
το κρατανε για να θυμιζει σε ολους τι συνεβη...
τι εγινε..αν το εξαφανιζαν θα ηταν σαν να μην συνεβη ποτε,θα εμενε μονο το Ημελογιο της Αννας Φρανκ , και αυτο θα το περνουσαν για μυθιστορημα..η εξαφανιση του τοπου και των φουρνων θα ηταν οτι ποιο χειροτερο για την μνημη οχι μονο των τοσων νεκρων αλλα και για ολους τους λαους.
θα ξεχνιοταν πολυ ευκολα αν σε εκεινη την θεση αντι για τους φουρνους ειχαν ενα πχ γλυπτο...
θα περναγε και αυτο στα ¨ψιλα ¨οπως τοσα και τοσα αλλα...
σιγουρα ολοι οι λαοι εχουν να θυμουντε κατι ασχημο κατι τετοιο ομως ποτε και σε κανεναν πιστευω τοπο...
γεννιουντε παντου ηγετες -τερατα Μανο (Σανταμ κλπ.) αλλα υπαρχουν και αλλοι παραγοντες (βοηθεια ) που τους κανουν ακομα ποιο χειροτερους..
δινωντας τους οπλα και δυναμη και αλλαζοντας την ιστορια και τα εδαφη των λαων (παλαιστινη)

Re: Νταχάου

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 23, 2007 8:29 am
από lovethink
Dirfys έγραψε:γεννιουντε παντου ηγετες -τερατα Μανο (Σανταμ κλπ.) αλλα υπαρχουν και αλλοι παραγοντες (βοηθεια ) που τους κανουν ακομα ποιο χειροτερους..
δινωντας τους οπλα και δυναμη και αλλαζοντας την ιστορια και τα εδαφη των λαων (παλαιστινη)
[/b]
Ξέχασες τον Μπους

ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ στο γιατί τα κρατάνε
ΠΟΛΥ χαζό αυτό που είπα