Σελίδα 1 από 1

Είναι ντροπή

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Φεβ 18, 2010 9:21 am
από Domna

Re: Ε Ι Ν Α Ι Ν Τ Ρ Ο Π Η

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Φεβ 18, 2010 9:38 am
από toula
Είναι όντως ΝΤΡΟΠΗ και πολύ καλά τα λέει, όπως πάντα άλλωστε, ο κ. Μ. Θεοδωράκης ! Τι κάνουμε όμως τώρα ; Δεν τα ξέρουμε αυτά ; Δεν ξέρουμε την κατάντια μας ; Στο έσχατο αυτό σημείο που έχουμε φθάσει και Διευθυντήριο μας χρειάζεται και Υγιεινή Δικτατορία (Υπάρχει ;) μας χρειάζεται και βούρδουλας μας χρειάζεται ! Αναρωτιέμαι όμως, μετά από όλα αυτά, μυαλό θα βάλουμε ή θα αρχίσουμε πάλι τα ίδια ; .....Αμφιβάλλω !

Re: Είναι ντροπή

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Φεβ 18, 2010 11:07 am
από dora gian
Ειναι θεμα νοοτροπιας .....και αν αυτο δεν αλλαξει ,τοτε καλυτερα η εποπτια μηπως και αλλαξει η ζωη των παιδιων μας γιατι αυτο δεν το σκεφτηκαν οι ελληνες οταν συντηρουσαν ΣΑΠΙΕΣ πολιτικες ,πουσφετια ,πελατειακες τακτικες και φοροδυαφυγη.....τελικα ΣΑΠΙΣΑΝ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ...its pay time

Re: Είναι ντροπή

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Φεβ 18, 2010 12:22 pm
από theodosis79
Ντροπή ,ξε-ντροπή το θέμα είναι πως κάποτε θα γινόταν αυτό. Και καλά που θα έρθουν να μας εποπτεύουν και δεν θα μας αφήσουν να σαπίσουμε κι άλλο και στο τέλος να καταλίξουμε να γίνουμε...Κολομβία της Ευρώπης. Αλλωστε αυτά τα θέματα είναι πολύ "σοβαρά" για να απασχολήσουν τους δικούς μας ηγέτες. Αυτοί ας αρκεστούν στο ...να αφαιρέσουν κανένα εθνόσημο απο καμιά στολή, η καμιά εικόνα απο κάποια αίθουσα ή ας βγάλουν καμιά εμμετική δήλωση για την Εκκλησία και τους ιερείς και ας αφήσουν τους Ευρωπαίους να μας λύσουν τα "σοβαρά" προβλήματα. Εξάλλου δεν είναι τυχαίο πως όλοι αυτοί οι "οίκοι" μεαγλοεκδοτών και μεγαλοεπιχειρηματιών, που έφτασαν τη χώρα σε αυτό το τέλμα εκφράζουν το ανθελληνικό και αντίθεο αντιεκκλησιαστικό τους μένος με τα λεφτά του κοσμάκη.