Σελίδα 1 από 1

Οι θεοί των ειδωλολατρών είναι ξεπεσμένοι άγγελοι

Δημοσιεύτηκε: Τρί Φεβ 16, 2010 10:46 am
από Domna

Re: Οι θεοί των ειδωλολατρών είναι ξεπεσμένοι άγγελοι

Δημοσιεύτηκε: Τρί Φεβ 16, 2010 10:58 am
από filotas
Αν το "ξεπεσμένοι άγγελοι" σημαίνει δαίμονες, τότε συμφωνώ. Καλά είναι όμως να λέμε κάθε πράγμα με τ' όνομά του κι όχι με ευφημισμούς, που μπορεί να μπερδέψουν τους αδύνατους στην πίστη ή αδαείς αδελφούς μας.

Τα διάφορα είδωλα και οι θεοί των αλλόδοξων, είναι δαίμονες, που προσπαθούν να παρασύρουν και να κρατήσουν τους ανθρώπους μακρυά από τον Ένα και Μόνο Αληθινό Θεό. Αυτό είναι και τίποτε άλλο.

Εμείς μόνο να ευχόμαστε για όλους τους αδελφούς μας, που βρίσκονται μακριά από τον Αληθινό Θεό να είναι γρήγορη η επιστροφή τους.

Re: Οι θεοί των ειδωλολατρών είναι ξεπεσμένοι άγγελοι

Δημοσιεύτηκε: Τρί Φεβ 16, 2010 12:46 pm
από Andreasmas
filotas έγραψε:Αν το "ξεπεσμένοι άγγελοι" σημαίνει δαίμονες, τότε συμφωνώ. Καλά είναι όμως να λέμε κάθε πράγμα με τ' όνομά του κι όχι με ευφημισμούς, που μπορεί να μπερδέψουν τους αδύνατους στην πίστη ή αδαείς αδελφούς μας.

Τα διάφορα είδωλα και οι θεοί των αλλόδοξων, είναι δαίμονες, που προσπαθούν να παρασύρουν και να κρατήσουν τους ανθρώπους μακρυά από τον Ένα και Μόνο Αληθινό Θεό. Αυτό είναι και τίποτε άλλο.

Εμείς μόνο να ευχόμαστε για όλους τους αδελφούς μας, που βρίσκονται μακριά από τον Αληθινό Θεό να είναι γρήγορη η επιστροφή τους.
Έχω την εντύπωση,Νίκο,όταν λέμε ξεπεσμένοι άγγελοι εννοούμε μόνο τους δαίμονες.
Και να συμπληρώσω κάτι ακόμα .Και τα UFO δεν είναι τίποτε άλλο παρά δαίμονες.

Re: Οι θεοί των ειδωλολατρών είναι ξεπεσμένοι άγγελοι

Δημοσιεύτηκε: Τρί Φεβ 16, 2010 1:50 pm
από dionysisgr
Αυτοι οι ανθρωποι, ειχαν πισω τους 2.000 ετη ειδωλολατρειας που μεταδιδοταν απο γενεα εις γενεαν, και παρολα αυτα, μολις κηρύχθηκε το Ευαγγελιο του Χριστου, εγιναν Χριστιανοι θερμοτατοι, τετοιας ποιοτητος και τοσης, ωστε να χυνουν το αιμα τους ποταμι, επι 3 αιωνες, και να ειναι οι Αγιοι που εορταζουμε και τιμουμε.

Και εμεις οι ταλαιπωροι.. εχουμε πισω μας 2.000 ετη Χριστιανισμου, βιωμενου, θεολογημενου, θεμελιωμενου, παραδιδομενου απο Αγιους, και εχουμε γινει σε μεγαλο βαθμο ειδωλολατρες, της υλης, της φαντασιας, της ατομικοτητος, της φιλαυτιας, χωρια τις αιρεσεις που αλωνιζουν.

Η συγκριση μονο εις βαρος μας ειναι, και μονο θλιψη προκαλει. Δεν μας παιρνει που λενε, λαϊκα!

Οποτε ας τους δωσουμε, ενα ελαφρυντικο για την πατατα που ετρωγαν, επι αιωνες, μεν, απο τα οντως δαιμονια, και τα ειδωλοποιημενα ανθρωπινα παθη τους (δωδεκαθεο), αλλα οταν ηρθε η ωρα του Κυριου,
και του ποιησαι, σταθηκαν στο μεγιστο υψος τους και ομολογησαν.

Εμεις τι θα κανουμε οταν ερθει αυτη η ωρα...; Μηπως τιποτα γιατι θα εχουμε γινει εμεις πρωτα δαιμονια;