Σελίδα 10 από 53

Δημοσιεύτηκε: Τετ Δεκ 27, 2006 7:58 pm
από NIKOSZ
να την υπενθυμίσουμε την προσευχουλα μας μαζι με τον π.Πορφυριο??

και για τους αδελφούς μας που ζήτησαν την προσευχή μας σήμερα για ασθενούντες:

Γρηγόριο,που παλευει στην εντατικη

Αγγελική ,που θα χειρουργηθεί


Ευαγγελία.


Ευάγγελο που ταλαιπωρειται από πονηρό πνεύμα.


Ελενη που εχει σοβαροτατο προβλημα


Γρηγοριο που εφυγε τοσο αδικα...



Εικόνα



Ας πουμε κι ενα ευχαριστω στο γεροντα ,για το καλά που μας εχει χαρισει με τις πρεσβείες του.

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Δεκ 28, 2006 7:59 pm
από Misha
να την υπενθυμίσουμε την προσευχουλα μας μαζι με τον π.Πορφυριο??

και για τους αδελφούς μας που ζήτησαν την προσευχή μας σήμερα για ασθενούντες:



Αγγελική ,που θα χειρουργηθεί


Ευαγγελία.


Ευάγγελο που ταλαιπωρειται από πονηρό πνεύμα.


Ελενη που εχει σοβαροτατο προβλημα


Γρηγοριο που "εφυγε"...ο Χριστός να στηριξει την οικογενεια και τα παιδάκια του...

και για την αδελφη μας που εχει σοβαρωτατο οικογενειακό πρόβλημα,να δωσει ειρηνη ο Θεός στον οίκο της...


Εικόνα

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Δεκ 28, 2006 10:25 pm
από Ionas
Αγαπητοί μου εν Χριστώ χαίρετε

Αν και διάβασα για τον κοιμηθέντα Γρηγόριο (στη Συμβασιλεύουσα) και άλλους ασθενείς, θα έλεγα ότι αυτή τη χαρά δεν μπορεί τίποτα να μας την πάρει. Η συνομιλία με τον Πλάστη μας είναι το πιό μεγαλιώδες έργο που μπορούμε να κάνουμε. Μας έδωσε την δυνατότητα ο Χριστός, με τη Σάρκωσή Του, να κράζουμε προς τον Θεό : Πατέρα μας!
Είναι πολύ ωραίο, φίλοι μου, αυτό το 20λεπτο που έχει καθιρωθεί για κοινή προσευχή κάθε βράδυ στις 10.
Είναι παρηγοριά στους πενθούντες.
Γιατρειά στους ασθενούντες.
Βάλσαμο στους θλιμένους.
Σανίδα σωτηρίας στους ναυαγούς.
Ας πάρουμε όλους τους αναξιοπαθούντες στην προσευχή μας, στην προσευχή αυτή, την κοινή.
Γράφει ο Άγιος Ιγνάτιος ο Θεοφόρος: "Προσπαθήστε συχνότερα να συνέρχεστε για ευχαριστία και δοξολογία του Θεού. Διότι όταν συχνά συνέρχεστε, καθαιρούνται οι δυνάμεις του σατανά, και καταλύεται η καταστροφική του δύναμη στην με ομόνοια πίστη σας"

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Δεκ 28, 2006 10:30 pm
από NIKOSZ
ΑΠΛΑ... ΤΕΛΕΙΟ

Δημοσιεύτηκε: Παρ Δεκ 29, 2006 7:59 pm
από NIKOSZ
να την υπενθυμίσουμε την προσευχουλα μας μαζι με τον π.Πορφυριο??

και για τους αδελφούς μας που εχουν ζήτησει την προσευχή μας για ασθενούντες:

Γρηγόριο,που παλευει στην εντατικη

Αγγελική ,που θα χειρουργηθεί


Ευαγγελία.


Ευάγγελο που ταλαιπωρειται από πονηρό πνεύμα.


Ελενη που εχεi σοβαροτατο προβλημα


Γρηγοριο που εφυγε τοσο αδικα...



Εικόνα



Ας πουμε κι ενα ευχαριστω στο γεροντα ,για το καλά που μας εχει χαρισει με τις πρεσβείες του.

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Δεκ 30, 2006 8:00 pm
από NIKOSZ
να την υπενθυμίσουμε την προσευχουλα μας μαζι με τον π.Πορφυριο??

και για τους αδελφούς μας που εχουν ζήτησει την προσευχή μας για ασθενούντες:

Αγγελική ,που θα χειρουργηθεί


Ευαγγελία.


Ευάγγελο που ταλαιπωρειται από πονηρό πνεύμα.


Ελενη που εχεi σοβαροτατο προβλημα


Γρηγοριο που εφυγε τοσο αδικα...

οπως και για τους δικους του ανθρωπους ( γονεις,συζυγο,τεκνα )


Γεωργιο


Κωνσταντινα που περιμενει διδυμα και ειναι στο νοσοκομειο

εδω και καποιες μερες με προβλημα...


Εικόνα



Ας πουμε κι ενα ευχαριστω στο γεροντα ,για το καλά που μας εχει χαρισει με τις πρεσβείες του.

Δημοσιεύτηκε: Δευ Ιαν 01, 2007 8:02 pm
από Misha
να την υπενθυμίσουμε την προσευχουλα μας μαζι με τον π.Πορφυριο??

και για τους αδελφούς μας που εχουν ζήτησει την προσευχή μας για ασθενούντες:

Αγγελική ,που θα χειρουργηθεί


Ευαγγελία.


Ευάγγελο που ταλαιπωρειται από πονηρό πνεύμα.


Ελενη που εχεi σοβαροτατο προβλημα


για την ανάπαυση του αδελφού μας Γρηγορίου ...

οπως και για την παρηγοριά των δικών του ( γονεις,συζυγο,τεκνα )


Γεωργιο


Κωνσταντινα που περιμενει διδυμα και ειναι στο νοσοκομειο

εδω και καποιες μερες με προβλημα...


Εικόνα



Ας πουμε κι ενα ευχαριστω στο γεροντα ,για το καλά που μας εχει χαρισει με τις πρεσβείες του τον χρόνο που πέρασε κι ας μας κρατησει ενωμένους στην προσευχή και την αγάπη .

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 02, 2007 7:59 pm
από NIKOSZ
να την υπενθυμίσουμε την προσευχουλα μας μαζι με τον π.Πορφυριο??

και για τους αδελφούς μας που εχουν ζήτησει την προσευχή μας για ασθενούντες:

Αγγελική ,που θα χειρουργηθεί


Ευαγγελία.


Ευάγγελο που ταλαιπωρειται από πονηρό πνεύμα.


Ελενη που εχεi σοβαροτατο προβλημα


Γρηγοριο που εφυγε τοσο αδικα...

οπως και για τους δικους του ανθρωπους ( γονεις,συζυγο,τεκνα )


Γεωργιο


Κωνσταντινα που περιμενει διδυμα και ειναι στο νοσοκομειο

εδω και καποιες μερες με προβλημα...


Εικόνα



Ας πουμε κι ενα ευχαριστω στο γεροντα ,για το καλά που μας εχει χαρισει με τις πρεσβείες του.

Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 03, 2007 7:56 pm
από 123
NIKOSZ έγραψε:να την υπενθυμίσουμε την προσευχουλα μας μαζι με τον π.Πορφυριο??

και για τους αδελφούς μας που εχουν ζήτησει την προσευχή μας για ασθενούντες:

Αγγελική ,που θα χειρουργηθεί
Νικόλαος
Χαράλαμπος
Γεώργιος
Γεωργία
Ευαγγελία
Εύα
Ευάγγελο που ταλαιπωρειται από πονηρό πνεύμα
Ελενη που εχεi σοβαροτατο προβλημα

Κωνσταντινα που περιμενει διδυμα και ειναι στο νοσοκομειο εδω και καποιες μερες με προβλημα...


Υπερ αναπαύσεως: Γρηγόριος, Ανδρέας.

Γρηγοριο που εφυγε τοσο αδικα...
οπως και για τους δικους του ανθρωπους ( γονεις,συζυγο,τεκνα )

Εικόνα

.
Ας πουμε κι ενα ευχαριστω στο γεροντα ,για το καλά που μας εχει χαρισει με τις πρεσβείες του

Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 03, 2007 9:12 pm
από NIKOSZ
Σημερα το πρωι εμαθα οτι η Κωνσταντινα γεννησε 2 κοριτσακια
τα οποια χαιρουν ακρας υγειας!!

ΔΟΞΑ ΣOI Ο ΘΕΟΣ