Σελίδα 9 από 53
Δημοσιεύτηκε: Δευ Δεκ 18, 2006 8:04 pm
από Misha
να την υπενθυμίσουμε την προσευχουλα μας μαζι με τον π.Πορφυριο??
και για τους αδελφούς μας που ζήτησαν την προσευχή μας σήμερα για ασθενούντες:
Γρηγόριο,που παλευει στην εντατικη
Αγγελική ,που θα χειρουργηθεί
Ευαγγελία.
Ας πουμε κι ενα ευχαριστω στο γεροντα ,για το καλό νεο που πήραμε σήμερα!
Δημοσιεύτηκε: Τετ Δεκ 20, 2006 9:04 pm
από NIKOSZ
Misha έγραψε:να πω κατι? να την κανουμε την προσευχουλα οπως ελεγε ο π.Πορφυριος?
ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ελεησον με και για εμας και για τους δικους μας και για τους ασθενεις ψυχικά και σωματικά και τους φυλακισμενους και οσους σκεφτονται να αυτοκτονησουν και οσους ειναι στη φυλακη και τους μελλοθανατους και τους ψυχορραγουντες και τις κοπελες που σκεφτονται να κανουν εκτρωση,τα ορφανα και τις χηρες,τους "εχθρους" και φιλους μας,τους ζωντες και κεκοιμημενους
ελεησον με γιατι ειμαστε ενα ολοι (ινα ωσιν εν)και μοιραζομαστε την κοινη ανθρωπινη φυση και οταν πασχει ενα μελος συμπασχει παντα τα μελη.
Κυριε Ιησού Χριστέ ελέησον με
Και σημερα για να ηρεμησουν τα πραγματα στο Ορος
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Δεκ 21, 2006 8:02 pm
από Misha
να την υπενθυμίσουμε την προσευχουλα μας μαζι με τον π.Πορφυριο??
και για τους αδελφούς μας που ζήτησαν την προσευχή μας σήμερα για ασθενούντες:
Γρηγόριο,που παλευει στην εντατικη
Αγγελική ,που θα χειρουργηθεί
Ευαγγελία.
Ευάγγελο που ταλαιπωρειται από πονηρό πνεύμα.
Ας πουμε κι ενα ευχαριστω στο γεροντα ,για το καλά που μας εχει χαρισει με τις πρεσβείες του
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Δεκ 23, 2006 8:03 pm
από NIKOSZ
Misha έγραψε:να την υπενθυμίσουμε την προσευχουλα μας μαζι με τον π.Πορφυριο??
και για τους αδελφούς μας που ζήτησαν την προσευχή μας για ασθενούντες:
Γρηγόριο,που παλευει στην εντατικη
Αγγελική ,που θα χειρουργηθεί
Ευαγγελία.
Ευάγγελο που ταλαιπωρειται από πονηρό πνεύμα.
Ας πουμε κι ενα ευχαριστω στο γεροντα ,για το καλά που μας εχει χαρισει με τις πρεσβείες του
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Δεκ 23, 2006 8:10 pm
από agiooros
oloi Mazi
Δημοσιεύτηκε: Δευ Δεκ 25, 2006 8:00 pm
από NIKOSZ
Misha έγραψε:να την υπενθυμίσουμε την προσευχουλα μας μαζι με τον π.Πορφυριο??
και για τους αδελφούς μας που ζήτησαν την προσευχή μας σήμερα για ασθενούντες:
Γρηγόριο,που παλευει στην εντατικη
Αγγελική ,που θα χειρουργηθεί
Ευαγγελία.
Ευάγγελο που ταλαιπωρειται από πονηρό πνεύμα.
Ας πουμε κι ενα ευχαριστω στο γεροντα ,για το καλά που μας εχει χαρισει με τις πρεσβείες του
Δημοσιεύτηκε: Δευ Δεκ 25, 2006 11:13 pm
από yparxei
καλησπερα παιδια και απο μενα
πολυ χρησιμη η παρακληση που παρεθεσες μισα και πολλα αλλα ωραια πραγματα γραφτηκαν εδω.να στε καλα ολοι
Δημοσιεύτηκε: Δευ Δεκ 25, 2006 11:27 pm
από NIKOSZ
yparxei έγραψε:καλησπερα παιδια και απο μενα
πολυ χρησιμη η παρακληση που παρεθεσες μισα και πολλα αλλα ωραια πραγματα γραφτηκαν εδω.να στε καλα ολοι
Καλημερα και απο μενα.
Και εσυ φιλε μου να εισαι καλα που ησουν η αφορμη να ξεκινησει κατι τοσο ομορφο οπως η κοινη μας προσευχη καθε βραδυ,αν και ελειπες αρκετο καιρο,πιστευω να ησουν νοερα κοντα μας!
Τις ευλογιες του Γεροντα να εχεις...
Δημοσιεύτηκε: Τρί Δεκ 26, 2006 7:56 pm
από Misha
να την υπενθυμίσουμε την προσευχουλα μας μαζι με τον π.Πορφυριο??
και για τους αδελφούς μας που ζήτησαν την προσευχή μας σήμερα για ασθενούντες:
Γρηγόριο,που παλευει στην εντατικη
Αγγελική ,που θα χειρουργηθεί
Ευαγγελία.
Ευάγγελο που ταλαιπωρειται από πονηρό πνεύμα.
Ας πουμε κι ενα ευχαριστω στο γεροντα ,για το καλά που μας εχει χαρισει με τις πρεσβείες του
Δημοσιεύτηκε: Τρί Δεκ 26, 2006 8:14 pm
από 123
Παρακαλώ όλους σας ένα "Κύριε Ελέησον" για την Ελένη.
Νέα κκοπέλλα με σοβαρότατο πρόβλημα υγείας.
Ευχαριστώ κι ο Κύριος να μας ελεήσει όλους