NIKHTARAS έγραψε:MHTSAKOS έγραψε:Ναι όπως τα λέει ο Ionas είναι δηλαδή για πιο κατανοητά το έτος 0 ήταν το έτος που βρέθηκε ο Αδαμ στη γή από τότε έχουν περάσει 2007 + 5508 = 7515 χρόνια
Από που το ξέρουμε ότι από τον Αδάμ μέχρι την γέννηση του Χριστού έχουν περάσει 5508 χρόνια;
Το ξέρουμε από τις μαρτηρίες των Αγίων πατέρων που πάντα έτσι μετρούσαν ή από Κτισεως κόσμου (5508 πρό Χριστού) ή από την γέννηση του Χριστού (έτος 0).
Ο όγδοος αιώνας είναι τώρα και μάλιστα ο μεσασμός!
ΠΡΟΣ : ΙΩΝΑ ΚΑΙ ΜΗΤΣΑΚΟ .
Καλοί μου φίλοι , σας ευχαριστώ ΠΟΛΥ για την
απάντηση σας την οποίαν βρίσκω εμπεριστατωμένη
και ΛΟΓΙΚΗ . (ΟΠΩΣ ΤΟ ΘΕΤΕΤΕ) . Άρα ήταν διαφορετικό
το μέτρο μέτρησης του χρόνου για τον Πατροκοσμά . Ωραία .
ΕΣΤΩ ΚΙ ΑΝ ΒΓΑΙΝΟΥΜΕ ΕΚΤΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΠΡΟΦΗΤΕΙΩΝ .
Όμως μέσα από τις απαντήσεις και των δύο σας
προκύπτει ένα ερώτημα . Σύμφωνα με όσα γράψατε ,
η ηλικία του ΑΝΘΡΩΠΟΥ στην Γη είναι ΜΟΝΟ
7515 ΧΡΟΝΙΑ . Εκτός κι αν ΔΕΝ κατάλαβα καλά
ΕΓΩ , διότι με τα μαθηματικά ΔΕΝ τα πάω και πολύ
καλά . ΑΝ είναι σωστό αυτό που έγραψα ,τότε ΠΩΣ
βρέθηκαν ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΙ σκελετοί και ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ
(εργαλεία) , που έκανε ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ για να τα χρησιμοποιεί
στις καθημερινές του δραστηριότητες και τα οποία
όταν τα ανέλυσαν οι ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ , με το χημικό στοιχείο
άνθρακας 14 (c 14) , προσδιόρισαν την ηλικία τους
(τουλάχιστον τους ΣΚΕΛΕΤΟΎΣ) , έως και 300 χιλιάδων
χρόνων ??? Η απάντηση ότι η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΔΕΝ δέχεται –
ΔΕΝ ΠΑΡΑΔΕΧΕΤΑΙ δηλαδή τον c 14 , (αυτή την απάντηση
μου έχουν δώσει κάποιοι παπάδες στην Κύπρο σε σχετική
ερώτηση μου ) , ΔΕΝ με ικανοποιεί , διότι ΑΝ η ΕΠΙΣΤΗΜΗ
κινείτο μέσα στα πλαίσια του τι είναι ΑΠΟΔΕΧΤΟ από την
ΕΚΚΛΗΣΙΑ και τι ΟΧΙ , τότε σήμερα θα κυκλοφορούσαμε
με γαϊδουράκια και θα ζούσαμε σε σπηλιές .
Παρακαλώ να έχω την απάντηση ΟΣΩΝ θέλουν .
.