Προτείνω!!!

Συζητήσεις αλληλογνωριμίας μελών και οργάνωσης συναντήσεων.

Συντονιστής: Συντονιστές

Κλειδωμένο
Άβαταρ μέλους
Teri
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 2330
Εγγραφή: Δευ Απρ 07, 2008 5:00 am
Τοποθεσία: Αικατερίνα@Θεσσαλονίκη

Δημοσίευση από Teri »

aposal έγραψε:Μου θυμίζει κάποιον που ρώτησε αν όλοι εμείς που μετέχουμε στο φόρουμ και πηγαίνουμε στις συναντήσεις είμαστε "φυσιολογικοί"!
Σε μία ξένη ταινία (του Νίκολας Ρεγκ νομίζω) ο καθηγητής Ψυχολογίας, που το υποδυόταν ο γνωστός τραγουδιστής Αρτ Γκαρφάνκελ, ρωτήθηκε αν ένα άτομο ήταν φυσιολογικό και απάντησε :
"Όλη μου τη ζωή ψάχνω να βρω το φυσιολογικό και ακόμη δεν το έχω βρει"!
Συμφωνώ πάντως με τον Χρήστο πως είμαστε ενταγμένοι στην κοινωνία που ζούμε, δεν φοράμε ράσα και δεν προχωράμε με κομποσχοίνια!
Ειλικρινά μιλάω, οι περισσότεροι από εμάς έχουν δύο μάτια, δύο αυτιά και μία μύτη (για μαλλιά και μυαλό δεν παίρνω όρκο). Ο πραγματικός Χριστιανισμός, αν υπάρχει, κρύβεται μέσα μας και δεν υπάρχει περίπτωση να τον αναγνωρίσει κάποιος από την εξωτερική μας εμφάνιση!
Δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω απόλυτα!!!
alithis
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 454
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 15, 2007 6:00 am

Δημοσίευση από alithis »

[quote="aposal"]
Συμφωνώ πάντως με τον Χρήστο πως είμαστε ενταγμένοι στην κοινωνία που ζούμε, δεν φοράμε ράσα και δεν προχωράμε με κομποσχοίνια!
quote]



καλα για το οτι δεν φοραμε ρασα,αλλα για το οτι δεν "προχωραμε με τα κομποσχοινια" τι εννοεις?
ως προς το οτι "ειμαστε ενταγμενοι στην κοινωνια",οπως λεει και ο ιδιος ο Κυριος στην αρχιερατικη του προσευχη,μπορει να ειμαστε εν τω κοσμω ,αλλα δεν ειμαστε -οι χριστιανοι-ΕΝΑ με το κοσμικο φρονημα!αντιτασσομεθα δηλαδη στην αμαρτια-καθε ειδους,ακομη και στον σκανδαλισμο ,που σε καποιους πολυ "προχωρημενους πνευματικα" εδω μοιαζει αστειο κ παιχνιδακι..!
οπως λεει και ο ιερος Χρυσοστομος "παντων απολαυσον.μονον αμαρτιας αποστηθι(απομακρυνσου,φευγε)".ολα μπορουμε να τα απολαυσουμε οι χριστιανοι σε αυτη τη ζωη,εκτος απο την αμαρτια!
theodnot
Βασικός Αποστολέας
Βασικός Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 146
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 27, 2008 5:00 am
Τοποθεσία: ΘΕΟΔΩΡΑ @ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ-ΧΑΡΙΛΑΟΥ

Δημοσίευση από theodnot »

eortologio_gr έγραψε:
theodnot έγραψε:...φοβαται οτι δεν θα ταιριαζει με τον υπολοιπο κοσμο (γιατι αισθανεται πιο ¨γηινη¨ και κοσμικη)...
Δηλαδή η αίσθησή σου είναι οτι οι περισσότεροι απο εμάς δεν είμαστε γήινοι και "κοσμικοί" ?

Εάν υπάρχει τέτοια εντύπωση τότε είναι λανθασμένη.

Ζούμε μέσα στην κοινωνία έχοντας μέσα μας (ή νομίζοντας οτι έχουμε) την φλόγα της Ορθοδοξίας. Και αυτό μας φέρνει κοντά.

Θυμάμαι σε μια συνάντηση που είχαμε για ουζάκι στην Θεσσαλονίκη, μια κοπέλλα καθ'όλα συμπαθής που ήρθε έχοντας φέρει μαζί της την Αγία Γραφή. Οταν την ρωτήσαμε γιατί την έφερε μας είπε οτι άλλα περίμενε. Μετά απο 15 λεπτά, δήλωσε οτι δεν πίστευε οτι μπορεί να υπάρχουν Χριστιανοί που να εκφράζονται τόσο ελεύθερα όσο εμείς.

Δεν είμαστε επέκταση του Κατηχητικού ούτε Ιερουργούμε κανοντας "αντιποίηση Αρχής". Ενα φόρουμ είμαστε ελεύθερων Ορθόδοξων γήινων και κοσμικών ανθρώπων.

Χρ.

ΥΓ. εννοείται οτι με τα γραφόμενά μου εκφράζω και εκπροσωπώ τον εαυτό μου και μόνο.

με παρεξηγησατε και δεν πρεπει ... εγω μονο ετσι δεν αισθανομαι και σαφως και δε σκεφτομαι ετσι ...ειπα οτι η φιλη μου φοβαται οτι δεν θα ξερει αν θα μπορεσει να ανταποκριθει στις συζητησεις μας ( αν και μορφωμενη κοπελα)
συμφωνω με τα λογια σου και τα λογια των επομενων :lol:
υ.γ. εαν με γνωρισετε θα καταλαβετε
PRETORIAN
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 561
Εγγραφή: Δευ Μαρ 05, 2007 6:00 am

Δημοσίευση από PRETORIAN »

theodnot έγραψε:αντε παιδια βιαστειτε γιατι εχω μια φιλη ανυπαντρη ( χωρις κοτσους, αξυριστα ποδια και μασχαλες, μακριες φουστες και τετοια ) που ομως ζει μια πνευματικη ζωη αλλα δυστυχως δεν βρισκει εναν συντροφο για τη επιγεια και την ουρανια ζωη... :lol:
χρυση την εχω κανει να ερθουμε στις συναντησεις αλλα φοβαται οτι δεν θα ταιριαζει με τον υπολοιπο κοσμο (γιατι αισθανεται πιο ¨γηινη¨ και κοσμικη)... συμφωνω με τα λογια του eortologio , οτι δηλαδη ενας νεος ανθρωπος σημερα μπορει να ειναι κοσμικος (λιγουλακι μην παρεξηγηθω) , αλλα ταυτοχρονα μπορει να ειναι πνευματικος και να βιωνει ζωη αρεστη στο Θεο.
αντε παιδια εσεις παντρευτειτε και εμεις κουμπαροι και φιλοι και συμμαχοι και βοηθοι σας στα καθημερινα προβληματα της ζωης... :lol:
ΑΠΟ ΟΜΟΡΦΙΑ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΙΠΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΙΛΗ ΣΟΥ. ΛΕΕΙ?
-Κύριε Ιησού Χριστέ, ελέησόν με τον αμαρτωλό και ανάξιο δούλο σου.
-Γνώρισόν μοι, Κύριε, οδόν, εν ή πορεύσομαι, ότι πρός σέ ήρα τήν ψυχήν μου.
-Εξομολογήσομαί σοι είς τον αιώνα, ότι εποίησας και υπομενώ το όνομά σου ότι χρηστόν εναντίον των οσίων σου.
aposal
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 26225
Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)

Δημοσίευση από aposal »

alithis έγραψε:καλα για το οτι δεν φοραμε ρασα,αλλα για το οτι δεν "προχωραμε με τα κομποσχοινια" τι εννοεις?
Δεν εννοώ βεβαίως ότι είναι κακό, προσπαθώ να πω ότι δεν είμαστε (οι περισσότεροι τουλάχιστον) εν τω κόσμω μοναχοί. Ότι έχουμε κι εμείς κοσμικές ανησυχίες, συζητάμε κι εμείς για την πολιτική, το ποδόσφαιρο και τα αυτοκίνητα (αγαπημένα θέματα των ανδρών), απλά δίνουμε τον - κατά δύναμιν - αγώνα μας για να απεξαρτητοποιηθούμε από τα πάθη και τις αμαρτίες της κοσμικής ζωής, ώστε να γίνουμε πραγματικοί Χριστιανοί. Τουλάχιστον ελπίζουμε στο έλεος του Κυρίου μας.
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
gol
Έμπειρος Αποστολέας
Έμπειρος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 250
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 01, 2007 6:00 am
Τοποθεσία: ΔΕΣΠΟΙΝΑ-ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευση από gol »

[

ΑΠΟ ΟΜΟΡΦΙΑ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΙΠΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΙΛΗ ΣΟΥ. ΛΕΕΙ?[/quote]

ΕΓΩ ΕΧΩ ΜΙΑ ΞΑΔΕΛΦΗ ΠΟΥ ΑΠΟ ΟΜΟΡΦΙΑ ΛΕΕΙ!!!! :D
ΤΟ ΚΑΤ΄ΕΞΟΧΗΝ ΠΕΔΙΟΝ ΔΡΑΣΕΩΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΑΔΙΕΞΟΔΑ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ,ΕΙΝΑΙ Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΕΠΕΜΒΑΣΕΩΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ
(Γέροντας Επιφάνιος)
Άβαταρ μέλους
smarti
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 5165
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 09, 2008 6:00 am
Τοποθεσία: Σμαρώ@Κατερίνη, Σέρρες

Δημοσίευση από smarti »

Και εγω ενα πανεμορφο αδελφο στα 30 που ειναι και πολυ καλο παιδι!!!Αλλα ειναι στη γερμανια.
Θεοτόκε Παρθένε, χαίρε κεχαριτωμένη Μαρία ο Κύριος μετά Σου. Ευλογημένη Συ εν Γυναιξί και ευλογημένος ο καρπός της κοιλίας σου, ότι Σωτήρα έτεκες των ψυχών ημών.
gol
Έμπειρος Αποστολέας
Έμπειρος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 250
Εγγραφή: Πέμ Φεβ 01, 2007 6:00 am
Τοποθεσία: ΔΕΣΠΟΙΝΑ-ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευση από gol »

ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΕΙ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ Β.ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΠΕΛΛΟΠΟΝΗΣΟ :( ΓΙΑ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΕΙ ΜΙΑ ΞΑΔΕΛΦΗ ΜΟΥ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΚΟΠΕΛΑ.ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΠΟΥ ΨΑΧΝΕΙ ΝΑ ΒΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ!
ΤΟ ΚΑΤ΄ΕΞΟΧΗΝ ΠΕΔΙΟΝ ΔΡΑΣΕΩΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΑΔΙΕΞΟΔΑ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ,ΕΙΝΑΙ Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΕΠΕΜΒΑΣΕΩΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ
(Γέροντας Επιφάνιος)
Domna
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 6151
Εγγραφή: Τετ Μαρ 29, 2006 6:00 am
Τοποθεσία: Γερμανία
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Domna »

Βρε Σμάρω , γιατί να μην είναι 35 με 40 ο αδελφός σου ;;;
Ο αληθινός χριστιανός έχει τρία γνωρίσματα:
1. Διαβάζει τον Λόγο του Θεού (Αγία Γραφή).
2. Τον εφαρμόζει στη ζωή του.
3. Φροντίζει να τον διαδίδει για να σώζονται και οι άλλοι και να γίνονται κοινωνοί του θαύματος που έζησε.
Άβαταρ μέλους
smarti
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 5165
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 09, 2008 6:00 am
Τοποθεσία: Σμαρώ@Κατερίνη, Σέρρες

Δημοσίευση από smarti »

Α ρε Δομνα χιλια χρονια θα ζησεις.Ε Τερι?????????????????????????????????????Τι να κανω ετυχε να γεννηθω εγω ποιο νωρις.
Θεοτόκε Παρθένε, χαίρε κεχαριτωμένη Μαρία ο Κύριος μετά Σου. Ευλογημένη Συ εν Γυναιξί και ευλογημένος ο καρπός της κοιλίας σου, ότι Σωτήρα έτεκες των ψυχών ημών.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αλληλογνωριμία & Συναντήσεις μελών του agiooros.net”