Σελίδα 4 από 4

Δημοσιεύτηκε: Δευ Φεβ 05, 2007 10:33 pm
από yparxei
δεν συμφωνω,παρασυμφωνω...σωστα τα λες,ΑΛΛΑ οταν λεμε ισα δικαιωματα σε ολους καλο ειναι να εννοουμε ισα δικαιωματα σε ολους..Γιατι φοβαμαι οτι με τον χαμο που γινεται στο ασεπ για μια δουλεια,καποιοι θα δηλωσουν μουσουλμανοι για να μπουν χωρις εξετασεις :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Δημοσιεύτηκε: Δευ Φεβ 05, 2007 10:41 pm
από yparxei
nemesi και ο παισιος την τεταρτη δημοτικου εβγαλε...καλοψυχος ειναι το ζητημα οχι εγγραμματος...και τα γραμματα καλα ειναι,αλλα οχι το βασικο...

Δημοσιεύτηκε: Δευ Φεβ 05, 2007 10:45 pm
από yparxei
παντως μιχαηλ λογικα και σαφως δεν εεπιδοκιμαζε ο γεροντας τις ακραιιες εθνικιστικες υστεριες για μοναδικοτητα και υπεροχη και αλλα νοστιμα της ελληνικης φυλης,αλλα με οσα διαβασα καθε αλλο παρα αδιαφορος ητνα ο παπουλης...αν θυμαμαι καλα μια φορα ειχαν ερθει κατι σλαβοι και του λεγαν κατι για μακεδονιες κτλ και τους ξαποστειλε....δεν ηταν αδιαφορος στα εθνικα ζητηματα

Δημοσιεύτηκε: Δευ Φεβ 05, 2007 10:51 pm
από nemesis123
να σου πω yparxei θα κατσουμε να αναλυσουμε για το εαν ο παισιος ηταν αγραμματοσ η οχι ? και παλι, σου μιαζω εγω η ο καθε ελληνας που κραζει τουσ τουρκους ακραιος εθνικιστης? αραξε λιγακι....... και παλι..... αλλο ο αγραμματος που έχει Θεο μεσα του σε σχεση με ενα αγραμματο μουσουλμανο που θα σου κανει τη ζωη πατινι..... anyway μ*****α μου που μιλησα

Δημοσιεύτηκε: Δευ Φεβ 05, 2007 11:34 pm
από NIKOSZ
Πιστευω οτι οι φανατισμοι δεν εβγαλαν ποτε σε καλο!

Ας προσευχομαστε για το καλο της πατριδος μας
αλλα και της ορθοδοξιας σε ολο το κοσμο,καθως και για
τους πολιτικους ολου του πλανητη!

Να ειστε ολοι καλα

Δημοσιεύτηκε: Δευ Φεβ 05, 2007 11:45 pm
από yparxei
το τι φασαριες εχω κανει για εθνικα θεματα σε καποια φορουμ δεν λεγεται(και εδω και εδω).Με οσα ακουστηκαν αρχιζω και το σκεφτομαι ....... :D

Δημοσιεύτηκε: Τρί Φεβ 06, 2007 11:24 am
από gol
ΑΣ ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕΤΟΧΟΙ ΣΤΗ ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΤΩΝ ΟΥΡΑΝΩΝ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Ο ΘΕΟΣ ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ!! ΕΧΕΙ ΤΟΝ ΣΚΟΠΟ ΤΟΥ.ΕΜΕΙΣ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΤΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΚΟΣΜΙΚΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ! ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΕΓΩΙΣΜΟΣ ΣΤΗ ΜΕΣΗ...ΓΕΝΙΚΑ ΝΑ ΠΡΟΣΕΥΧΟΜΑΣΤΕ Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΤΟ ΧΕΡΙ ΤΟΥ ΣΤΑ ΕΘΝΙΚΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ...

Δημοσιεύτηκε: Τρί Φεβ 06, 2007 11:29 am
από yparxei
μιλησες σωστα gol,αντε να δουμε αν κανουμε προκοπη,γιατι ευκολα παρασυρομαστε :D