Σελίδα 3 από 5

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιουν 10, 2008 12:25 pm
από dionysisgr
To ποτε θα φτασεις σε πνευματικο επιπεδο για να καρεις μικροσχημος και αργοτερα μεγαλοσχημος μοναχος δεν εισαι σε θεση να το αντιληφθεις εσυ αλλα ουτε και να το αποφασισεις.

Αλλιως γινεσαι ηγουμενος και γεροντας του εαυτου σου και κανεις οπως αγαπαει ο λογισμος σου.

Αυτο ακριβως συνιστα τον μοναχισμο, η αρνηση του ιδιου θεληματος και της προσωπικης γνωμης-αξιολογησης της πνευματικης μας προοδου.

Καπου λαθος τα εχεις παρει, τουλαχιστον στο θεωρητικο κομματι γιατι, για το πρακτικο κομματι δεν μου πεφτει λογος, μπορω καλλιστα να ειμαι ετη φωτος χειροτερος απο σενα. (αυτο ειναι και το πιο πιθανο δηλαδη)

Λοιπον οσον αφορα το αλλο σκελος της απαντησης σου, το οτι εχεις δηλαδη οικογενειακες υποχρεωσεις, απο την μια παλι δεν μου πεφτει λογος, μιας και ειναι προσωπικο σου θεμα, απο την αλλη ομως, εαν νιωθεις οτι εχεις μια εσωτερικη κλιση η και εκ Θεου κληση με τις πολλαπλες ευεργεσιες που σου εστειλε, τοτε μπορεις ακατακριτα να ακολουθησεις την προτροπη του Κυριου, να αφησεις τους παντες και τα παντα και να ακολουθησεις το Αγγελικο ταγμα στην κατα τον Ουρανο πορεια του.

Θα φροντισει ο Κυριος την οικογενεια σου κατα τον καλυτερο τροπο, και οσο δεν μπορεις να φανταστεις εσυ, η να προνοησεις εσυ.

Τελικα βεβαια η αποφαση βαρυνει εσενα, εμεις απλα συζητηση κανουμε, μην θεωρησεις οτι σε προτρεπουμε προς τον μοναχισμο, εσυ ξεκινησες τις αναφορες σε αυτον τον Ιερο θεσμο.

Οτι και να κανεις εγω σου ευχομαι, η Θεοτοκος να σε σκεπει και να σε φωτιζει.

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιουν 10, 2008 2:37 pm
από gol
[quote="panagiotis2008
Filotas ποιος σου είπε οτί μόνο οι μοναχοί λαμβάνουν την Θεία Χάρη,οτί μόνο το ράσο παίρνει την χάρη του Θεού?
Filotas στο 'χω ξαναπεί εδώ και αλλού έχει έρθει σε μένα η Θεία Χάρη,και με έχει βοηθήσει πολύ ο Θεός να πολεμήσω τα πάθη μου γιατί ζήτησα την βοήθειά του κι Αυτός με σπλαχνίστηκε.
Βοηθάει πάντα αυτούς που Τον αγαπούν και ζητούν την βοήθειά Του.
Αυτό δεν το λέω για να υπερηφανευτώ η Χάρη είναι δική Του και όπου θέλει Αυτός την στέλνει,το λέω για να θαυμάσετε την μεγαλοσύνη του Θεού,που γιάννει τις ψυχές μας ,και την δικη μου εμένα του αμαρτωλού και τρισάθλιου που με τις τόσες αμαρτίες που'χω κάνει δεν το άξιζα.
Θα 'θελα να πάω σε μοναστήρι αλλά έχω 2 προβλήματα πρέπει να προχωρήσω κι άλλο πνευματικά για να μαι έτοιμος να καρώ εκεί, αλλά και επειδή έχει πεθάνει ο Πατέρας μου είναι η μάνα μου,η αδελφή μου και η θεία μου μόνες τους και μέχρι να αποκατασταθεί η αδελφή μου δεν θα 'θελα να αφήσω την οικογένειά μου και να φύγω να μονάσω.[/quote]



δεν νομιζω οτι τη χαρη ο θεος τη δίνει μόνο σε μοναχους 'άλλα σε όλους όσους έχουν καθαρισθεί απο τα πάθη τους και "λευκανθεί' τώρα δεν ξέρω κατα πόσο έμεις έχουμε καθαρισθεί .είχα μια συζήτηση πρόσφτα ..για αυτο το θέμα, μιλάμε να είσαι τοσο καθαρος να έχεις κάνει τέτοιον αγώνα πνευματικο που λέμε τώρα οτι εξομολογούμαστε άλλα ΚΑΘΑΡΗ εξομολόγηση πείτε μου ποιος έχει κάνει..ΚΑΘΑΡΗ ΟΜΩΣ! αν θέλετε ανοιγουμε ένα θέμα για την καθαρη εξομολογηση.

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιουν 10, 2008 3:21 pm
από panagiotis2008
Ευχαριστώ Διονύση και σένα να σε βοηθά η Θεοτόκος και να σε ευλογεί ο Θεός!
Αυτό για τον Θεό δεν το είχα σκεφτεί,η αλήθεια είναι πως μετά τον θάνατο του πατέρα μου,κάποιους μήνες μετά ο Θεός ξεκίνησε να με βοηθά ώστε να αναγεννηθώ πνευματικά (από τον βόρβορο που ήμουν) όπως ο πατέρας βοηθά το παραστρατημένο παιδί του,και τελικά με αναγέννησε πνευματικά με έναν οριστικό και μυστηριώδη τρόπο.
Θα φροντίσει ο Θεός το μόνο πρόβλημα είναι πως μπορώ να πω σε πρόσωπα που είναι κοσμικά "Οτί εγώ φεύγω να μονάσω,και θα σας φροντίσει ο Θεός,θα σας λύσει ότι πρόβλημα έχετε η Θεία Πρόνοια."
Δεν θα το πάρουν και πολύ ευμενώς (πίστεψέ με).
Εγώ έχω εμπιστοσύνη στον Θεό,αυτοί δεν έχουν και θα τα βάλουν μαζί μου και θα λένε οτί τους εγκαταλείπω και τους παρατάω.

Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιουν 10, 2008 6:13 pm
από panagiotis2
αλλωστε ο Παναγιωτης μπορει να υπακουει και στον πνευματικο του και ακολουθει αυτο τον δρομο. που το ξερετε εσεις?μην το πεζετε δασκαλοι σε τοσο ευαισθητα θεματα!!!

και κατι τελευταιο... ο Αγιος Ιωαννης ο Χρυσοστομος περιμενε μεχρι να πεθανει η μανα του για να μονασει, γιατι η ιδια του το ειχε ζητησει σαν χαρη

Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιουν 11, 2008 11:29 am
από Gewrgiosgr
και έγω σκέφτομαι μετα την κοιμηση τους ειναι 54 χρωνων και υγιέστατοι (αλλα παχύσαρκοι δυστηχώς)Δόξα τω Θεό αν δεν εχω παντρευτεί θα πάω να γίνω μοναχός με όνομα η Γαβριήλ η Αθανάσιος η Σεραφέιμ αν θέλει και ο γέροντας:)

Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιουν 11, 2008 12:05 pm
από smarti
Και η φιλεναδα απο την Ισπανια ,τι θα γινει: :roll: :roll:

Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιουν 11, 2008 12:18 pm
από dionysisgr
[quote="panagiotis2"]αλλωστε ο Παναγιωτης μπορει να υπακουει και στον πνευματικο του και ακολουθει αυτο τον δρομο. που το ξερετε εσεις?μην το πεζετε δασκαλοι σε τοσο ευαισθητα θεματα!!!


Σε ποιους αναφερεσαι panagiotis2; Tα post τα διαβαζεις εν πληρη αισθηση, η τα περνας ετσι απο πανω επιδερμικα, και εχεις την αποψη σου προτηγανισμενη και ετοιμη για σερβιρισμα, σαν τις πατατες, αδελφε μου;

Ποιος το επαιξε δασκαλος; και σε ποιον; O ιδιος o panagiotis2008, καταλαβε τι του λεμε και εννοησε, και απαντησε, και εσυ εμφανιζεσαι βαιλικοτερος του βασιλεως, και υπερασπιστης των οπτασιων σου;

Ανακαλεσε αδελφε μου, γιατι εχεις κακη συνηθεια για συμβουλο, και σε αναγκαζει να προσβαλεις, τον κοσμο μου φαινεται.

Εχεις δωσει δυσαναλογα πολλα δικαιωματα εν αναλογια με τις λιγες δημοσιευσεις σου. Θα μπορουσε κανεις να σου καταλογισει ακομα και εμπαθεια. Ειρηνευσε με τους αδελφους σου.

Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιουν 11, 2008 1:29 pm
από panagiotis2
γνωμη σου...

Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιουν 11, 2008 1:32 pm
από Christos

Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιουν 11, 2008 2:07 pm
από panagiotis2008
Παιδιά έχετε δίκιο ,θα πάω για μοναχός αν είναι,εκτος αν ο Κύριος μου ζητήσει να μείνω στον κόσμο αλλά αυτό θα γίνει αργότερα,γιατί τώρα πρέπει να μείνω στον κοσμο για να συνεχίσω τις σπουδές μου και λόγω των οικογενειακών μου υποχρεώσεων και επειδή είναι το θέλημά Του.