Σελίδα 19 από 53

Δημοσιεύτηκε: Τρί Φεβ 06, 2007 12:03 am
από Misha
123 έγραψε:Με χαρά έμαθα πως ο Χάρης (Χαρίλαος) μόλις βγήκε από το χειρουργείο και τον πάνε εντατική. Ήταν από τις 7.30 μέχρι 2 παρά στο χειρουργείο. Οι γονείς του παιδιού είναι γεμάτοι χαρά που τα κατάφερε.
ΔΟΞΑ ΤΩ ΘΕΩ!
Ας προσευχηθούμε τώρα για ταχεία ανάρρωση
Ευχαριστώ όλους σας.
Δόξα τω Θεώ!!!

ας βαλουμε και την Μαρία απο την Ρωσία ,49 ετων που νοσηλευεται με βαριες κρανοεγκεφαλικες κακωσεις μετα απο τροχαιο ατυχημα.Η κορη της Μαρίνα είναι σχεδόν απελπισμένη και παρακαλα εναγωνιως να προσευχηθουμε για την μητέρα της!!!

Δημοσιεύτηκε: Τρί Φεβ 06, 2007 12:09 am
από yparxei
>:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< >:D< :D :D :D :D

Δημοσιεύτηκε: Τρί Φεβ 06, 2007 12:10 am
από 123
Η Παναγιά μας έχει μεγάλη αγκαλιά που χωράει όλους!!!

Δημοσιεύτηκε: Τρί Φεβ 06, 2007 12:16 am
από yparxei
mηπως μιχαλη νομιζει οτι αυτο το σαιτ ειναι επισημο του αγιου ορους?μηπως ας πουμε την εκκληση της την απυηθηνε σε μοναχους?

Δημοσιεύτηκε: Τρί Φεβ 06, 2007 12:22 am
από NIKOSZ
να την υπενθυμίσουμε την προσευχουλα μας μαζι με τον π.Πορφυριο??

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΥΙΕ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ ΤΟΝ ΑΜΑΡΤΩΛΟ

ελεησον με και για εμας και για τους δικους μας και για τους ασθενεις ψυχικά και σωματικά και τους φυλακισμενους και οσους σκεφτονται να αυτοκτονησουν και τους μελλοθανατους και τους ψυχορραγουντες και τις κοπελες που σκεφτονται να κανουν εκτρωση,τα ορφανα και τις χηρες,τους "εχθρους" και φιλους μας,τους ζωντες και κεκοιμημενους

ελεησον με γιατι ειμαστε ενα ολοι (ινα ωσιν εν)και μοιραζομαστε την κοινη ανθρωπινη φυση και οταν πασχει ενα μελος συμπασχει παντα τα μελη.

Εικόνα

Κυριε Ιησού Χριστέ ελέησον με

και για τους αδελφούς μας που εχουν ζήτησει την προσευχή μας για ασθενούντες:


π.Ιωάννης επίσκοπος Οχρίδος,φυλακισμένος και ασθενής
Ορφέας ,6 ετων πασχει από λευχαιμία και θα μεταμοσχευθεί τον Μάρτιο
Αγγελική, που χειρουργηθηκε για την ταχεια ανάρρωση της

***Χαρίλαο (νεαρός) που τελειωσε με επιτυχια την εγχειριση στην Βοστωνη για την ταχεια αναρρωση

Γερασιμούλα,μητερα δυο παιδιων που υποβάλλεται σε χημειοθεραπείες
Μαρία ,που πασχει απο καρκίνο
Κυριακή που εκανε αποπειρα αυτοκτονίας
Νικόλαο
Χαράλαμπο
Γεώργιο
Γεωργία
Ευαγγελία
Εύα
Ευάγγελο που ταλαιπωρειται από πονηρό πνεύμα
Ελενη που εχεi σοβαροτατο προβλημα
Παναγιώτη
Aντωνιο
Δημήτριο
Γλυκερία
Νικόλαο
Κωνσταντίνο,τετραπληγικός αδελφός μας
Αναστασία,τετραπληγική νεαρή αδελφή μας
Τερψιθέα
Νικόλαο, βαριά ασθενής
Σταύρο
Μαρία,που έχασε την εργασία της
Ελευθέριος,να ελευθερωθεί από την πλάνη της Σκοπιάς
Ιωαννης
Δήμητρα
Ευθυμία που γεννησε και το νεογεννητο αδελφάκι μας
Μαρια από την Μόσχα που νοσηλευεται με βαριες κρανιοεγεκεφαλικες κακωσεις
Μαρίνα η οποία ειναι επίσης ασθενής (περασε μυοκαρδιοπαθεια στο παρελθον)


για τους κεκοιμημένους αδελφούς μας :

Γρηγοριο,Ανδρέα,Δημητριο,Κωνσταντινο,Ιωάννη ,Ευάγγελο, Αντρέα


ας πουμε κι ένα "Δόξα σοι ο Θεός" για τη σημερινή μέρα, με τα καλά και τις δυσκολίες της κι ένα ευχαριστώ στον γέροντα Πορφύριο που μας μάζεψε με την αγαπή του Χριστού σε αυτή την ευλογημένη συνήθεια.

απλως μια καλημερα ...

Δημοσιεύτηκε: Τρί Φεβ 06, 2007 12:31 am
από filopoli
Πρωτη φορα συμμετεχω στην συντροφια σας ... προς ολους και ολες την καλημερα μου ... κι η Παναγια κοντα σε ολον τον κοσμο!

Δημοσιεύτηκε: Τρί Φεβ 06, 2007 7:14 am
από katerina71
ΔΟΞΑ ΤΩ ΘΕΩ!

Δημοσιεύτηκε: Τρί Φεβ 06, 2007 7:15 am
από katerina71
123 έγραψε:Με χαρά έμαθα πως ο Χάρης (Χαρίλαος) μόλις βγήκε από το χειρουργείο και τον πάνε εντατική. Ήταν από τις 7.30 μέχρι 2 παρά στο χειρουργείο. Οι γονείς του παιδιού είναι γεμάτοι χαρά που τα κατάφερε.
ΔΟΞΑ ΤΩ ΘΕΩ!
Ας προσευχηθούμε τώρα για ταχεία ανάρρωση
Ευχαριστώ όλους σας.
ΔΟΞΑ ΤΩ ΘΕΩ!

Δημοσιεύτηκε: Τρί Φεβ 06, 2007 8:00 pm
από NIKOSZ
να την υπενθυμίσουμε την προσευχουλα μας μαζι με τον π.Πορφυριο??

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΥΙΕ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ ΤΟΝ ΑΜΑΡΤΩΛΟ

ελεησον με και για εμας και για τους δικους μας και για τους ασθενεις ψυχικά και σωματικά και τους φυλακισμενους και οσους σκεφτονται να αυτοκτονησουν και τους μελλοθανατους και τους ψυχορραγουντες και τις κοπελες που σκεφτονται να κανουν εκτρωση,τα ορφανα και τις χηρες,τους "εχθρους" και φιλους μας,τους ζωντες και κεκοιμημενους

ελεησον με γιατι ειμαστε ενα ολοι (ινα ωσιν εν)και μοιραζομαστε την κοινη ανθρωπινη φυση και οταν πασχει ενα μελος συμπασχει παντα τα μελη.

Εικόνα

Κυριε Ιησού Χριστέ ελέησον με

και για τους αδελφούς μας που εχουν ζήτησει την προσευχή μας για ασθενούντες:


π.Ιωάννης επίσκοπος Οχρίδος,φυλακισμένος και ασθενής
Ορφέας ,6 ετων πασχει από λευχαιμία και θα μεταμοσχευθεί τον Μάρτιο
Αγγελική, που χειρουργηθηκε για την ταχεια ανάρρωση της

***Χαρίλαο (νεαρός) που τελειωσε με επιτυχια την εγχειριση στην Βοστωνη για την ταχεια αναρρωση

Γερασιμούλα,μητερα δυο παιδιων που υποβάλλεται σε χημειοθεραπείες
Μαρία ,που πασχει απο καρκίνο
Κυριακή που εκανε αποπειρα αυτοκτονίας
Νικόλαο
Χαράλαμπο
Γεώργιο
Γεωργία
Ευαγγελία
Εύα
Ευάγγελο που ταλαιπωρειται από πονηρό πνεύμα
Ελενη που εχεi σοβαροτατο προβλημα
Παναγιώτη
Aντωνιο
Δημήτριο
Γλυκερία
Νικόλαο
Κωνσταντίνο,τετραπληγικός αδελφός μας
Αναστασία,τετραπληγική νεαρή αδελφή μας
Τερψιθέα
Νικόλαο, βαριά ασθενής
Σταύρο
Μαρία,που έχασε την εργασία της
Ελευθέριος,να ελευθερωθεί από την πλάνη της Σκοπιάς
Ιωαννης
Δήμητρα
Ευθυμία που γεννησε και το νεογεννητο αδελφάκι μας
Μαρια από την Μόσχα που νοσηλευεται με βαριες κρανιοεγεκεφαλικες κακωσεις
Μαρίνα η οποία ειναι επίσης ασθενής (περασε μυοκαρδιοπαθεια στο παρελθον)
Χρηστο 30 χρ με μετασταση καρκινου στους πνευμονες που νοσηλευεται στο Λαικο!
Γιωργο που χτυπηθηκε απο αμαξι και ειναι σε κρισιμη κατασταση!


για τους κεκοιμημένους αδελφούς μας :

Γρηγοριο,Ανδρέα,Δημητριο,Κωνσταντινο,Ιωάννη ,Ευάγγελο, Αντρέα


ας πουμε κι ένα "Δόξα σοι ο Θεός" για τη σημερινή μέρα, με τα καλά και τις δυσκολίες της κι ένα ευχαριστώ στον γέροντα Πορφύριο που μας μάζεψε με την αγαπή του Χριστού σε αυτή την ευλογημένη συνήθεια.

Δημοσιεύτηκε: Τρί Φεβ 06, 2007 9:18 pm
από ekpaideytikos
NIKOSZ έγραψε:να την υπενθυμίσουμε την προσευχουλα μας μαζι με τον π.Πορφυριο??

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΥΙΕ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ ΤΟΝ ΑΜΑΡΤΩΛΟ

ελεησον με και για εμας και για τους δικους μας και για τους ασθενεις ψυχικά και σωματικά και τους φυλακισμενους και οσους σκεφτονται να αυτοκτονησουν και τους μελλοθανατους και τους ψυχορραγουντες και τις κοπελες που σκεφτονται να κανουν εκτρωση,τα ορφανα και τις χηρες,τους "εχθρους" και φιλους μας,τους ζωντες και κεκοιμημενους

ελεησον με γιατι ειμαστε ενα ολοι (ινα ωσιν εν)και μοιραζομαστε την κοινη ανθρωπινη φυση και οταν πασχει ενα μελος συμπασχει παντα τα μελη.

Εικόνα

Κυριε Ιησού Χριστέ ελέησον με

και για τους αδελφούς μας που εχουν ζήτησει την προσευχή μας για ασθενούντες:


π.Ιωάννης επίσκοπος Οχρίδος,φυλακισμένος και ασθενής
Ορφέας ,6 ετων πασχει από λευχαιμία και θα μεταμοσχευθεί τον Μάρτιο
Αγγελική, που χειρουργηθηκε για την ταχεια ανάρρωση της

***Χαρίλαο (νεαρός) που τελειωσε με επιτυχια την εγχειριση στην Βοστωνη για την ταχεια αναρρωση

Γερασιμούλα,μητερα δυο παιδιων που υποβάλλεται σε χημειοθεραπείες
Μαρία ,που πασχει απο καρκίνο
Κυριακή που εκανε αποπειρα αυτοκτονίας
Νικόλαο
Χαράλαμπο
Γεώργιο
Γεωργία
Ευαγγελία
Εύα
Ευάγγελο που ταλαιπωρειται από πονηρό πνεύμα
Ελενη που εχεi σοβαροτατο προβλημα
Παναγιώτη
Aντωνιο
Δημήτριο
Γλυκερία
Νικόλαο
Κωνσταντίνο,τετραπληγικός αδελφός μας
Αναστασία,τετραπληγική νεαρή αδελφή μας
Τερψιθέα
Νικόλαο, βαριά ασθενής
Σταύρο
Μαρία,που έχασε την εργασία της
Ελευθέριος,να ελευθερωθεί από την πλάνη της Σκοπιάς
Ιωαννης
Δήμητρα
Ευθυμία που γεννησε και το νεογεννητο αδελφάκι μας
Μαρια από την Μόσχα που νοσηλευεται με βαριες κρανιοεγεκεφαλικες κακωσεις
Μαρίνα η οποία ειναι επίσης ασθενής (περασε μυοκαρδιοπαθεια στο παρελθον)
Χρηστο 30 χρ με μετασταση καρκινου στους πνευμονες που νοσηλευεται στο Λαικο!
Γιωργο που χτυπηθηκε απο αμαξι και ειναι σε κρισιμη κατασταση!


για τους κεκοιμημένους αδελφούς μας :

Γρηγοριο,Ανδρέα,Δημητριο,Κωνσταντινο,Ιωάννη ,Ευάγγελο, Αντρέα


ας πουμε κι ένα "Δόξα σοι ο Θεός" για τη σημερινή μέρα, με τα καλά και τις δυσκολίες της κι ένα ευχαριστώ στον γέροντα Πορφύριο που μας μάζεψε με την αγαπή του Χριστού σε αυτή την ευλογημένη συνήθεια.