Σελίδα 14 από 53
Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 16, 2007 6:33 pm
από Misha
Re: re
Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 16, 2007 6:36 pm
από 123
Misha έγραψε:να την υπενθυμίσουμε την προσευχουλα μας μαζι με τον π.Πορφυριο??
ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ελεησον με και για εμας και για τους δικους μας και για τους ασθενεις ψυχικά και σωματικά και τους φυλακισμενους και οσους σκεφτονται να αυτοκτονησουν και οσους ειναι στη φυλακη και τους μελλοθανατους και τους ψυχορραγουντες και τις κοπελες που σκεφτονται να κανουν εκτρωση,τα ορφανα και τις χηρες,τους "εχθρους" και φιλους μας,τους ζωντες και κεκοιμημενους
ελεησον με γιατι ειμαστε ενα ολοι (ινα ωσιν εν)και μοιραζομαστε την κοινη ανθρωπινη φυση και οταν πασχει ενα μελος συμπασχει παντα τα μελη.
Κυριε Ιησού Χριστέ ελέησον με
και για τους αδελφούς μας που εχουν ζήτησει την προσευχή μας για ασθενούντες:
Αγγελική, που θα χειρουργηθεί
Χαρίλαο που θα χειρουργηθεί
Νικόλαο
Χαράλαμπο
Γεώργιο
Γεωργία
Ευαγγελία
Εύα
Ευάγγελο που ταλαιπωρειται από πονηρό πνεύμα
Ελενη που εχεi σοβαροτατο προβλημα
Παναγιώτη
Aντωνιο
Δημήτριο
Γλυκερία
Νικόλαο
Κωνσταντίνο
Αναστασία
Τερψιθέα
για τους κεκοιμημένους αδελφούς μας :
Γρηγοριο,Ανδρέα,Δημητριο,Κωνσταντινο,Ιωάννη ,Ευάγγελο, Αντρέα
ας πουμε κι ένα
"Δόξα σοι ο Θεός" για τη σημερινή μέρα, με τα καλά και τις δυσκολίες της κι ένα ευχαριστώ στον γέροντα Πορφύριο που μας μάζεψε με την αγαπή του Χριστού σε αυτή την ευλογημένη συνήθεια
Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 16, 2007 7:06 pm
από glavas
kαντε βρε παιδια και μια προσευχη για μενα που εχω ψυχολογικα προβληματα
Δημοσιεύτηκε: Τρί Ιαν 16, 2007 7:09 pm
από Misha
glavas έγραψε:kαντε βρε παιδια και μια προσευχη για μενα που εχω ψυχολογικα προβληματα
μετα χαράς θα κανουμε αυτο το ελάχιστο που μπορουμε,αλλα κι εσύ να κάνεις υπακοή στον π.Αντώνιο, φίλε μου και να δείς έναν ειδικό...
π.Αντωνιος έγραψε:Αυτό σημαίνει ότι σου συνιστώ να επισκευτείς κάποιον ειδικό από κοντά και ίσως χρειαστείς και κάποια θεραπεία με φάρμακα.
Η πνευματική κατάσταση την οποία ενοχοποιείς συνήθως δεν επηρεάζει ιδιαίτερα τις καταστάσεις αυτές και μάλιστα ότα εξομολογείσαι και προσπαθείς να κάνεις το κατά δύναμη.
Παράλληλα φυσικά μπορείς να κάνεις (επιβάλλεται) προσευχή, Παρακλήσεις και οτιδήποτε άλλο κινητοποιεί τη δύναμη του Θεού και το θαύμα.
Είναι όμως παράλογο να ζητάμε μόνον τη βοήθεια του Θεού χωρίς εμείς να κουνάμε το δαχτυλάκι μας. Ο Θεός μας έχει δώσει μυαλό και δύναμη να αντιμετωπίζουμε μόνοι μας πολλές καταστάσεις. Γι αυτό ο γ.Παϊσιος έλεγε ότι πράγματα που μπορεί να επιτελέσει ο ίδιος ο ανθρωπος, δεν τα κάνει ο Θεός!
Καλή έκβαση εύχομαι και προσεύχομαι.
μην το αμελήσεις γιατί χωρίς σωστή βοήθεια θα επιδεινωθεί η κατάσταση.
Re: re
Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 18, 2007 7:59 pm
από NIKOSZ
να την υπενθυμίσουμε την προσευχουλα μας μαζι με τον π.Πορφυριο??
ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΥΙΕ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ ΤΟΝ ΑΜΑΡΤΩΛΟ
ελεησον με και για εμας και για τους δικους μας και για τους ασθενεις ψυχικά και σωματικά και τους φυλακισμενους και οσους σκεφτονται να αυτοκτονησουν και οσους ειναι στη φυλακη και τους μελλοθανατους και τους ψυχορραγουντες και τις κοπελες που σκεφτονται να κανουν εκτρωση,τα ορφανα και τις χηρες,τους "εχθρους" και φιλους μας,τους ζωντες και κεκοιμημενους
ελεησον με γιατι ειμαστε ενα ολοι
(ινα ωσιν εν)και μοιραζομαστε την κοινη ανθρωπινη φυση και οταν πασχει ενα μελος συμπασχει παντα τα μελη.
Κυριε Ιησού Χριστέ ελέησον με
και για τους αδελφούς μας που εχουν ζήτησει την προσευχή μας για ασθενούντες:
Αγγελική, που θα χειρουργηθεί
Χαρίλαο που θα χειρουργηθεί
Νικόλαο
Χαράλαμπο
Γεώργιο
Γεωργία
Ευαγγελία
Εύα
Ευάγγελο που ταλαιπωρειται από πονηρό πνεύμα
Ελενη που εχεi σοβαροτατο προβλημα
Παναγιώτη
Aντωνιο
Δημήτριο
Γλυκερία
Νικόλαο
Κωνσταντίνο
Αναστασία
Τερψιθέα
για τους κεκοιμημένους αδελφούς μας :
Γρηγοριο,Ανδρέα,Δημητριο,Κωνσταντινο,Ιωάννη ,Ευάγγελο, Αντρέα
ας πουμε κι ένα
"Δόξα σοι ο Θεός" για τη σημερινή μέρα, με τα καλά και τις δυσκολίες της
κι ένα ευχαριστώ στον γέροντα Πορφύριο που μας μάζεψε με την αγαπή του Χριστού σε αυτή την ευλογημένη συνήθεια
Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 19, 2007 11:52 am
από Ritsaki
Μπράβο σε όλους όσους είχαν την πρωτοβουλία αυτή!!
Ο Θεός Μαζί Μας..
Re: re
Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 19, 2007 11:58 am
από 123
NIKOSZ έγραψε:να την υπενθυμίσουμε την προσευχουλα μας μαζι με τον π.Πορφυριο??
ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΥΙΕ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ ΤΟΝ ΑΜΑΡΤΩΛΟ
ελεησον με και για εμας και για τους δικους μας και για τους ασθενεις ψυχικά και σωματικά και τους φυλακισμενους και οσους σκεφτονται να αυτοκτονησουν και οσους ειναι στη φυλακη και τους μελλοθανατους και τους ψυχορραγουντες και τις κοπελες που σκεφτονται να κανουν εκτρωση,τα ορφανα και τις χηρες,τους "εχθρους" και φιλους μας,τους ζωντες και κεκοιμημενους
ελεησον με γιατι ειμαστε ενα ολοι
(ινα ωσιν εν)και μοιραζομαστε την κοινη ανθρωπινη φυση και οταν πασχει ενα μελος συμπασχουν παντα τα μελη.
Κυριε Ιησού Χριστέ ελέησον με
και για τους αδελφούς μας που εχουν ζήτησει την προσευχή μας για ασθενούντες:
Αγγελική, που θα χειρουργηθεί
Χαρίλαο που θα χειρουργηθεί
Νικόλαο
Χαράλαμπο
Γεώργιο
Γεωργία
Ευαγγελία
Εύα
Ευάγγελο που ταλαιπωρειται από πονηρό πνεύμα
Ελενη που εχεi σοβαροτατο προβλημα
Παναγιώτη
Aντωνιο
Δημήτριο
Γλυκερία
Νικόλαο
Κωνσταντίνο
Αναστασία
Τερψιθέα
Νικόλαο, βαριά ασθενής
για τους κεκοιμημένους αδελφούς μας :
Γρηγοριο,Ανδρέα,Δημητριο,Κωνσταντινο,Ιωάννη ,Ευάγγελο, Αντρέα
ας πουμε κι ένα
"Δόξα σοι ο Θεός" για τη σημερινή μέρα, με τα καλά και τις δυσκολίες της
κι ένα ευχαριστώ στον γέροντα Πορφύριο που μας μάζεψε με την αγαπή του Χριστού σε αυτή την ευλογημένη συνήθεια
Re: re
Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 19, 2007 8:00 pm
από NIKOSZ
Misha έγραψε:να την υπενθυμίσουμε την προσευχουλα μας μαζι με τον π.Πορφυριο??
ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΥΙΕ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ ΤΟΝ ΑΜΑΡΤΩΛΟ
ελεησον με και για εμας και για τους δικους μας και για τους ασθενεις ψυχικά και σωματικά και τους φυλακισμενους και οσους σκεφτονται να αυτοκτονησουν και οσους ειναι στη φυλακη και τους μελλοθανατους και τους ψυχορραγουντες και τις κοπελες που σκεφτονται να κανουν εκτρωση,τα ορφανα και τις χηρες,τους "εχθρους" και φιλους μας,τους ζωντες και κεκοιμημενους
ελεησον με γιατι ειμαστε ενα ολοι
(ινα ωσιν εν)και μοιραζομαστε την κοινη ανθρωπινη φυση και οταν πασχει ενα μελος συμπασχουν παντα τα μελη.
Κυριε Ιησού Χριστέ ελέησον με
και για τους αδελφούς μας που εχουν ζήτησει την προσευχή μας για ασθενούντες:
Αγγελική, που θα χειρουργηθεί
Χαρίλαο που θα χειρουργηθεί
Νικόλαο
Χαράλαμπο
Γεώργιο
Γεωργία
Ευαγγελία
Εύα
Ευάγγελο που ταλαιπωρειται από πονηρό πνεύμα
Ελενη που εχεi σοβαροτατο προβλημα
Παναγιώτη
Aντωνιο
Δημήτριο
Γλυκερία
Νικόλαο
Κωνσταντίνο
Αναστασία
Τερψιθέα
Νικόλαο, βαριά ασθενής
για τους κεκοιμημένους αδελφούς μας :
Γρηγοριο,Ανδρέα,Δημητριο,Κωνσταντινο,Ιωάννη ,Ευάγγελο, Αντρέα
ας πουμε κι ένα
"Δόξα σοι ο Θεός" για τη σημερινή μέρα, με τα καλά και τις δυσκολίες της
κι ένα ευχαριστώ στον γέροντα Πορφύριο που μας μάζεψε με την αγαπή του Χριστού σε αυτή την ευλογημένη συνήθεια
[/quote]
Re: re
Δημοσιεύτηκε: Σάβ Ιαν 20, 2007 7:54 pm
από 123
Misha έγραψε:να την υπενθυμίσουμε την προσευχουλα μας μαζι με τον π.Πορφυριο??
ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΥΙΕ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ ΤΟΝ ΑΜΑΡΤΩΛΟ
ελεησον με και για εμας και για τους δικους μας και για τους ασθενεις ψυχικά και σωματικά και τους φυλακισμενους και οσους σκεφτονται να αυτοκτονησουν και οσους ειναι στη φυλακη και τους μελλοθανατους και τους ψυχορραγουντες και τις κοπελες που σκεφτονται να κανουν εκτρωση,τα ορφανα και τις χηρες,τους "εχθρους" και φιλους μας,τους ζωντες και κεκοιμημενους
ελεησον με γιατι ειμαστε ενα ολοι
(ινα ωσιν εν)και μοιραζομαστε την κοινη ανθρωπινη φυση και οταν πασχει ενα μελος συμπασχουν παντα τα μελη.
Κυριε Ιησού Χριστέ ελέησον με
και για τους αδελφούς μας που εχουν ζήτησει την προσευχή μας για ασθενούντες:
Αγγελική, που θα χειρουργηθεί
Χαρίλαο που θα χειρουργηθεί
Νικόλαο
Χαράλαμπο
Γεώργιο
Γεωργία
Ευαγγελία
Εύα
Ευάγγελο που ταλαιπωρειται από πονηρό πνεύμα
Ελενη που εχεi σοβαροτατο προβλημα
Παναγιώτη
Aντωνιο
Δημήτριο
Γλυκερία
Νικόλαο
Κωνσταντίνο
Αναστασία
Τερψιθέα
Νικόλαο, βαριά ασθενής
για τους κεκοιμημένους αδελφούς μας :
Γρηγοριο,Ανδρέα,Δημητριο,Κωνσταντινο,Ιωάννη ,Ευάγγελο, Αντρέα
ας πουμε κι ένα
"Δόξα σοι ο Θεός" για τη σημερινή μέρα, με τα καλά και τις δυσκολίες της
κι ένα ευχαριστώ στον γέροντα Πορφύριο που μας μάζεψε με την αγαπή του Χριστού σε αυτή την ευλογημένη συνήθεια
Re: re
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιαν 21, 2007 7:59 pm
από NIKOSZ
να την υπενθυμίσουμε την προσευχουλα μας μαζι με τον π.Πορφυριο??
ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΥΙΕ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ ΤΟΝ ΑΜΑΡΤΩΛΟ
ελεησον με και για εμας και για τους δικους μας και για τους ασθενεις ψυχικά και σωματικά και τους φυλακισμενους και οσους σκεφτονται να αυτοκτονησουν και τους μελλοθανατους και τους ψυχορραγουντες και τις κοπελες που σκεφτονται να κανουν εκτρωση,τα ορφανα και τις χηρες,τους "εχθρους" και φιλους μας,τους ζωντες και κεκοιμημενους
ελεησον με γιατι ειμαστε ενα ολοι
(ινα ωσιν εν)και μοιραζομαστε την κοινη ανθρωπινη φυση και οταν πασχει ενα μελος συμπασχουν παντα τα μελη.
Κυριε Ιησού Χριστέ ελέησον με
και για τους αδελφούς μας που εχουν ζήτησει την προσευχή μας για ασθενούντες:
Αγγελική, που θα χειρουργηθεί
Χαρίλαο που θα χειρουργηθεί
Νικόλαο
Χαράλαμπο
Γεώργιο
Γεωργία
Ευαγγελία
Εύα
Ευάγγελο που ταλαιπωρειται από πονηρό πνεύμα
Ελενη που εχεi σοβαροτατο προβλημα
Παναγιώτη
Aντωνιο
Δημήτριο
Γλυκερία
Νικόλαο
Κωνσταντίνο
Αναστασία
Τερψιθέα
Νικόλαο, βαριά ασθενής
για τους κεκοιμημένους αδελφούς μας :
Γρηγοριο,Ανδρέα,Δημητριο,Κωνσταντινο,Ιωάννη ,Ευάγγελο, Αντρέα
ας πουμε κι ένα
"Δόξα σοι ο Θεός" για τη σημερινή μέρα, με τα καλά και τις δυσκολίες της
κι ένα ευχαριστώ στον γέροντα Πορφύριο που μας μάζεψε με την αγαπή του Χριστού σε αυτή την ευλογημένη συνήθεια