κάθε βράδυ στις 10 όπου και αν βρίσκεστε μια προσευχούλα...

Εδώ αναρτούνται αιτήματα & προσφορές βοηθείας με στόχο την αλληλοβοήθεια των μελών μας.

Συντονιστές: ntinoula, Συντονιστές

Απάντηση
123
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1768
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 27, 2006 5:00 am

Δημοσίευση από 123 »

"Misha"
να την υπενθυμίσουμε την προσευχουλα μας μαζι με τον π.Πορφυριο??

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ελεησον με και για εμας και για τους δικους μας και για τους ασθενεις ψυχικά και σωματικά και τους φυλακισμενους και οσους σκεφτονται να αυτοκτονησουν και οσους ειναι στη φυλακη και τους μελλοθανατους και τους ψυχορραγουντες και τις κοπελες που σκεφτονται να κανουν εκτρωση,τα ορφανα και τις χηρες,τους "εχθρους" και φιλους μας,τους ζωντες και κεκοιμημενους

ελεησον με γιατι ειμαστε ενα ολοι (ινα ωσιν εν)και μοιραζομαστε την κοινη ανθρωπινη φυση και οταν πασχει ενα μελος συμπασχει παντα τα μελη.

Εικόνα

Κυριε Ιησού Χριστέ ελέησον με

και για τους αδελφούς μας που εχουν ζήτησει την προσευχή μας για ασθενούντες:

Αγγελική ,που θα χειρουργηθεί
Χαρίλαος που χειρουργείται σε 10 μέρες
Νικόλαος
Χαράλαμπος
Γεώργιος
Γεωργία
Ευαγγελία
Εύα
Ευάγγελο που ταλαιπωρειται από πονηρό πνεύμα
Ελενη που εχεi σοβαροτατο προβλημα
Παναγιώτη
Aντωνιο
Δημήτριο

για τους κεκοιμημένους αδελφούς μας : Γρηγοριο,Ανδρέα,Δημητριο,Κωνσταντινο,Ιωάννη




ας πουμε κι ένα "Δόξα σοι ο Θεός" για τη σημερινή μέρα ,με τα καλά και τις δυσκολίες της,κι ένα ευχαριστώ στον γέροντα Πορφύριο που μας μάζεψε με την αγαπή του Χριστού σε αυτή την ευλογημένη συνήθεια
prentzaeleni
Βασικός Αποστολέας
Βασικός Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 05, 2006 5:00 am
Τοποθεσία: velgio

Δημοσίευση από prentzaeleni »

123 έγραψε:"Misha"
να την υπενθυμίσουμε την προσευχουλα μας μαζι με τον π.Πορφυριο??

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ελεησον με και για εμας και για τους δικους μας και για τους ασθενεις ψυχικά και σωματικά και τους φυλακισμενους και οσους σκεφτονται να αυτοκτονησουν και οσους ειναι στη φυλακη και τους μελλοθανατους και τους ψυχορραγουντες και τις κοπελες που σκεφτονται να κανουν εκτρωση,τα ορφανα και τις χηρες,τους "εχθρους" και φιλους μας,τους ζωντες και κεκοιμημενους

ελεησον με γιατι ειμαστε ενα ολοι (ινα ωσιν εν)και μοιραζομαστε την κοινη ανθρωπινη φυση και οταν πασχει ενα μελος συμπασχει παντα τα μελη.

Εικόνα

Κυριε Ιησού Χριστέ ελέησον με

και για τους αδελφούς μας που εχουν ζήτησει την προσευχή μας για ασθενούντες:

Αγγελική ,που θα χειρουργηθεί
Χαρίλαος που χειρουργείται σε 10 μέρες
Νικόλαος
Χαράλαμπος
Γεώργιος
Γεωργία
Ευαγγελία
Εύα
Ευάγγελο που ταλαιπωρειται από πονηρό πνεύμα
Ελενη που εχεi σοβαροτατο προβλημα
Παναγιώτη
Aντωνιο
Δημήτριο
Glukeria

για τους κεκοιμημένους αδελφούς μας : Γρηγοριο,Ανδρέα,Δημητριο,Κωνσταντινο,Ιωάννη ,Evagelo




ας πουμε κι ένα "Δόξα σοι ο Θεός" για τη σημερινή μέρα ,με τα καλά και τις δυσκολίες της,κι ένα ευχαριστώ στον γέροντα Πορφύριο που μας μάζεψε με την αγαπή του Χριστού σε αυτή την ευλογημένη συνήθεια
yparxei
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 714
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 11, 2006 5:00 am

Δημοσίευση από yparxei »

Άγιος, Άγιος, Άγιος Κύριος Σαβαώθ· πλήρης ο ουρανός και η γη της δόξης σου. Ωσαννά εν τοις υψίστοις· ευλογημένος ο ερχόμενος εν ονόματι Κυρίου. Ωσαννά εν τοις υψίστοις.
katerina71
Συστηματικός Αποστολέας
Συστηματικός Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 224
Εγγραφή: Τετ Δεκ 13, 2006 6:00 am
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ - ΠΡΕΒΕΖΑ

Δημοσίευση από katerina71 »

Ακούστε ή μάλλον διαβάστε: Σήμερα που προσευχήθηκα ακριβώς στις 10.00 ένιωσα πολύ παράξενα: ελαφριά, ήρεμα, σαν ξέπλυμα,σαν χαλάρωση, δεν ξέρω πως να το πω!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
123
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1768
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 27, 2006 5:00 am

Δημοσίευση από 123 »

Θα παρακαλούσα, στην προσευχή μας να προσθέσουμε κι όλους αυτούς που δεν προσεύχονται και δεν έχουν κανέναν να προσευχηθεί γι αυτούς.

Και για τους κεκοιμημένους που κανένας δεν τους μνημονεύει.
yparxei
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 714
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 11, 2006 5:00 am

Δημοσίευση από yparxei »

την προσευχη μας παιδια
Misha
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 3872
Εγγραφή: Δευ Δεκ 26, 2005 6:00 am
Τοποθεσία: http://clubs.pathfinder.gr/seraphim
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Misha »

να την υπενθυμίσουμε την προσευχουλα μας μαζι με τον π.Πορφυριο??

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ελεησον με και για εμας και για τους δικους μας και για τους ασθενεις ψυχικά και σωματικά και τους φυλακισμενους και οσους σκεφτονται να αυτοκτονησουν και οσους ειναι στη φυλακη και τους μελλοθανατους και τους ψυχορραγουντες και τις κοπελες που σκεφτονται να κανουν εκτρωση,τα ορφανα και τις χηρες,τους "εχθρους" και φιλους μας,τους ζωντες και κεκοιμημενους

ελεησον με γιατι ειμαστε ενα ολοι (ινα ωσιν εν)και μοιραζομαστε την κοινη ανθρωπινη φυση και οταν πασχει ενα μελος συμπασχει παντα τα μελη.

Εικόνα

Κυριε Ιησού Χριστέ ελέησον με

και για τους αδελφούς μας που εχουν ζήτησει την προσευχή μας για ασθενούντες:

Αγγελική ,που θα χειρουργηθεί
Χαρίλαος που χειρουργείται σε 10 μέρες
Νικόλαος
Χαράλαμπος
Γεώργιος
Γεωργία
Ευαγγελία
Εύα
Ευάγγελο που ταλαιπωρειται από πονηρό πνεύμα
Ελενη που εχεi σοβαροτατο προβλημα
Παναγιώτη
Aντωνιο
Δημήτριο
Γλυκερία

για τους κεκοιμημένους αδελφούς μας : Γρηγοριο,Ανδρέα,Δημητριο,Κωνσταντινο,Ιωάννη ,Ευάγγελο



ας πουμε κι ένα "Δόξα σοι ο Θεός" για τη σημερινή μέρα ,με τα καλά και τις δυσκολίες της,κι ένα ευχαριστώ στον γέροντα Πορφύριο που μας μάζεψε με την αγαπή του Χριστού σε αυτή την ευλογημένη συνήθεια
<div><img width="158" height="171" border="0" src="whiteangelap0.jpg" /></div><br />
prentzaeleni
Βασικός Αποστολέας
Βασικός Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 05, 2006 5:00 am
Τοποθεσία: velgio

re

Δημοσίευση από prentzaeleni »

Misha έγραψε:να την υπενθυμίσουμε την προσευχουλα μας μαζι με τον π.Πορφυριο??

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ελεησον με και για εμας και για τους δικους μας και για τους ασθενεις ψυχικά και σωματικά και τους φυλακισμενους και οσους σκεφτονται να αυτοκτονησουν και οσους ειναι στη φυλακη και τους μελλοθανατους και τους ψυχορραγουντες και τις κοπελες που σκεφτονται να κανουν εκτρωση,τα ορφανα και τις χηρες,τους "εχθρους" και φιλους μας,τους ζωντες και κεκοιμημενους

ελεησον με γιατι ειμαστε ενα ολοι (ινα ωσιν εν)και μοιραζομαστε την κοινη ανθρωπινη φυση και οταν πασχει ενα μελος συμπασχει παντα τα μελη.

Εικόνα

Κυριε Ιησού Χριστέ ελέησον με

και για τους αδελφούς μας που εχουν ζήτησει την προσευχή μας για ασθενούντες:

Αγγελική ,που θα χειρουργηθεί
Χαρίλαος που χειρουργείται σε 10 μέρες
Νικόλαος
Χαράλαμπος
Γεώργιος
Γεωργία
Ευαγγελία
Εύα
Ευάγγελο που ταλαιπωρειται από πονηρό πνεύμα
Ελενη που εχεi σοβαροτατο προβλημα
Παναγιώτη
Aντωνιο
Δημήτριο
Γλυκερία

για τους κεκοιμημένους αδελφούς μας : Γρηγοριο,Ανδρέα,Δημητριο,Κωνσταντινο,Ιωάννη ,Ευάγγελο ,Andreas



ας πουμε κι ένα "Δόξα σοι ο Θεός" για τη σημερινή μέρα ,με τα καλά και τις δυσκολίες της,κι ένα ευχαριστώ στον γέροντα Πορφύριο που μας μάζεψε με την αγαπή του Χριστού σε αυτή την ευλογημένη συνήθεια
Voliotis
Συστηματικός Αποστολέας
Συστηματικός Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 194
Εγγραφή: Παρ Οκτ 27, 2006 5:00 am

Δημοσίευση από Voliotis »

Γίνεται να πούμε και μια προσευχή για τη γιαγιά μου Τερψιθέα; Έχω ήδη αναρτήσει τα σχετικά με το πρόβλημά της στις Παρακλήσεις Προσευχής. Ευχαριστώ.
raxil
Συστηματικός Αποστολέας
Συστηματικός Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 183
Εγγραφή: Δευ Απρ 03, 2006 5:00 am
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευση από raxil »

Aφού ευχαριστήσουμε τον Γέροντά μας που τόσο μεριμνά για όλους μας , ας περιλάβουμε απόψε στην προσευχή μας
και τον αδελφό μας ΝΙΚΟΛΑΟ .
Είναι ένα νέο παιδί με παραπληγία που αγωνίζεται μόνο του ,
και πήρε την μεγάλη χαρά να γίνει δεκτός στο Πάντειο Πανεπιστήμιο .
για να πραγματοποιήσει το όνειρό του σπουδές στην Κοινωνιολογία .
Για να προσφέρει στον συνάνθρωπο .
Ας προσευχηθούμε να πάνε όλα ευνοικά για αυτόν
γιατί ανεβαίνει καθημερινά μεγάλο γολγοθά
( Τώρα να μοιραστώ μαζί σας το συναίσθημα ντροπής
που με κατέχει για την αχαριστία μου γενικά έναντι του Πολυέλεου Θεού ...... :oops: :oops: )
ΡΑΧΗΛ
Απάντηση

Επιστροφή στο “Αλληλοβοήθεια”