να την υπενθυμίσουμε την προσευχουλα μας μαζι με τον π.Πορφυριο??
ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ελεησον με και για εμας και για τους δικους μας και για τους ασθενεις ψυχικά και σωματικά και τους φυλακισμενους και οσους σκεφτονται να αυτοκτονησουν και οσους ειναι στη φυλακη και τους μελλοθανατους και τους ψυχορραγουντες και τις κοπελες που σκεφτονται να κανουν εκτρωση,τα ορφανα και τις χηρες,τους "εχθρους" και φιλους μας,τους ζωντες και κεκοιμημενους
ελεησον με γιατι ειμαστε ενα ολοι (ινα ωσιν εν)και μοιραζομαστε την κοινη ανθρωπινη φυση και οταν πασχει ενα μελος συμπασχει παντα τα μελη.

Κυριε Ιησού Χριστέ ελέησον με
και για τους αδελφούς μας που εχουν ζήτησει την προσευχή μας για ασθενούντες:
Αγγελική ,που θα χειρουργηθεί
Χαρίλαος που χειρουργείται σε 10 μέρες
Νικόλαος
Χαράλαμπος
Γεώργιος
Γεωργία
Ευαγγελία
Εύα
Ευάγγελο που ταλαιπωρειται από πονηρό πνεύμα
Ελενη που εχεi σοβαροτατο προβλημα
Παναγιώτη
Aντωνιο
Δημήτριο
για τους κεκοιμημένους αδελφούς μας : Γρηγοριο,Ανδρέα,Δημητριο,Κωνσταντινο,Ιωάννη
ας πουμε κι ένα "Δόξα σοι ο Θεός" για τη σημερινή μέρα ,με τα καλά και τις δυσκολίες της,κι ένα ευχαριστώ στον γέροντα Πορφύριο που μας μάζεψε με την αγαπή του Χριστού σε αυτή την ευλογημένη συνήθεια


