Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 03, 2007 9:17 pm
ΔΟΞΑ ΤΩ ΘΕΩ
να είναι καλά φωτισμένα κι ευλογημένα τα νεογέννητα
να είναι καλά φωτισμένα κι ευλογημένα τα νεογέννητα
Καλώς ήλθατε στην σελίδα για το Αγιο Ορος
https://www.xristianos.net/forum/
NIKOSZ έγραψε:Σημερα το πρωι εμαθα οτι η Κωνσταντινα γεννησε 2 κοριτσακια
τα οποια χαιρουν ακρας υγειας!!
ΔΟΞΑ ΣOI Ο ΘΕΟΣ
Ε! Εσυ με δυο την γλυτωνεις την προσευχουλα μεχρι τωρα!max1 έγραψε:NIKOSZ έγραψε:Σημερα το πρωι εμαθα οτι η Κωνσταντινα γεννησε 2 κοριτσακια
τα οποια χαιρουν ακρας υγειας!!
ΔΟΞΑ ΣOI Ο ΘΕΟΣ
Κάντε μια προσευχή τώρα για τον πατέρα που θα 'χει 3 γυναίκες στο κεφάλι του. Θα τη χρειαστεί![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Γι αυτό το γραψα Νίκο. Έμαθα πρόσφατα ότι έρχεται σε λίγους μήνες και τρίτη. Θα με θυμηθείτε και μένα τότε,έτσι;NIKOSZ έγραψε: Ε! Εσυ με δυο την γλυτωνεις την προσευχουλα μεχρι τωρα!
![]()


και για τους αδελφούς μας που εχουν ζήτησει την προσευχή μας για ασθενούντες:Misha έγραψε:να την υπενθυμίσουμε την προσευχουλα μας μαζι με τον π.Πορφυριο??
ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ελεησον με και για εμας και για τους δικους μας και για τους ασθενεις ψυχικά και σωματικά και τους φυλακισμενους και οσους σκεφτονται να αυτοκτονησουν και οσους ειναι στη φυλακη και τους μελλοθανατους και τους ψυχορραγουντες και τις κοπελες που σκεφτονται να κανουν εκτρωση,τα ορφανα και τις χηρες,τους "εχθρους" και φιλους μας,τους ζωντες και κεκοιμημενους
ελεησον με γιατι ειμαστε ενα ολοι (ινα ωσιν εν)και μοιραζομαστε την κοινη ανθρωπινη φυση και οταν πασχει ενα μελος συμπασχει παντα τα μελη.
Κυριε Ιησού Χριστέ ελέησον με