Σελίδα 11 από 53

Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 03, 2007 9:17 pm
από 123
ΔΟΞΑ ΤΩ ΘΕΩ
να είναι καλά φωτισμένα κι ευλογημένα τα νεογέννητα

Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 03, 2007 9:28 pm
από max1
NIKOSZ έγραψε:Σημερα το πρωι εμαθα οτι η Κωνσταντινα γεννησε 2 κοριτσακια
τα οποια χαιρουν ακρας υγειας!!

ΔΟΞΑ ΣOI Ο ΘΕΟΣ

Κάντε μια προσευχή τώρα για τον πατέρα που θα 'χει 3 γυναίκες στο κεφάλι του. Θα τη χρειαστεί :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 03, 2007 9:33 pm
από NIKOSZ
max1 έγραψε:
NIKOSZ έγραψε:Σημερα το πρωι εμαθα οτι η Κωνσταντινα γεννησε 2 κοριτσακια
τα οποια χαιρουν ακρας υγειας!!

ΔΟΞΑ ΣOI Ο ΘΕΟΣ

Κάντε μια προσευχή τώρα για τον πατέρα που θα 'χει 3 γυναίκες στο κεφάλι του. Θα τη χρειαστεί :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ε! Εσυ με δυο την γλυτωνεις την προσευχουλα μεχρι τωρα!

:lol: :lol:

Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 03, 2007 9:36 pm
από 123
Μάξιμε, φαντάζεσαι να είχε η γυναίκα 3 άντρες στο κεφάλι της.. !!!!!

:lol: :lol: :lol:

Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 03, 2007 9:43 pm
από max1
NIKOSZ έγραψε: Ε! Εσυ με δυο την γλυτωνεις την προσευχουλα μεχρι τωρα!

:lol: :lol:
Γι αυτό το γραψα Νίκο. Έμαθα πρόσφατα ότι έρχεται σε λίγους μήνες και τρίτη. Θα με θυμηθείτε και μένα τότε,έτσι; :lol: :lol: :lol:

Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 03, 2007 9:49 pm
από 123
Μπράβο Μαξιμε....τα πας καλά φαίνεται με το γυναικείο φύλο κι ο Θεός σου τις δίνει πλουσιοπάροχα.....
Οι δύο που γνώρισα πάντως αξίζουν πολλά, εύχομαι και η τρίτη να είναι το ίδιο.... :wink:
Εικόνα

Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 03, 2007 9:51 pm
από NIKOSZ
Ποιος τη χαρη σου καρνταση!!Αντε καλως να τη δεχτεις!!
Εμεις οι ελευθεροι εχουμε χρονο για προσευχες... :lol: :lol:

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Ιαν 04, 2007 8:01 pm
από NIKOSZ
να την υπενθυμίσουμε την προσευχουλα μας μαζι με τον π.Πορφυριο??

και για τους αδελφούς μας που εχουν ζήτησει την προσευχή μας για ασθενούντες:

Αγγελική ,που θα χειρουργηθεί
Νικόλαος
Χαράλαμπος
Γεώργιος
Γεωργία
Ευαγγελία
Εύα
Ευάγγελο που ταλαιπωρειται από πονηρό πνεύμα
Ελενη που εχεi σοβαροτατο προβλημα

Υπερ αναπαύσεως: Γρηγόριος, Ανδρέας.

Γρηγοριο που εφυγε τοσο αδικα...
οπως και για τους δικους του ανθρωπους ( γονεις,συζυγο,τεκνα )

Εικόνα

.[/quote]Ας πουμε κι ενα ευχαριστω στο γεροντα ,για το καλά που μας εχει χαρισει με τις πρεσβείες του

Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 05, 2007 6:05 am
από yparxei
....

Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 05, 2007 8:00 pm
από NIKOSZ
Misha έγραψε:να την υπενθυμίσουμε την προσευχουλα μας μαζι με τον π.Πορφυριο??

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ελεησον με και για εμας και για τους δικους μας και για τους ασθενεις ψυχικά και σωματικά και τους φυλακισμενους και οσους σκεφτονται να αυτοκτονησουν και οσους ειναι στη φυλακη και τους μελλοθανατους και τους ψυχορραγουντες και τις κοπελες που σκεφτονται να κανουν εκτρωση,τα ορφανα και τις χηρες,τους "εχθρους" και φιλους μας,τους ζωντες και κεκοιμημενους

ελεησον με γιατι ειμαστε ενα ολοι (ινα ωσιν εν)και μοιραζομαστε την κοινη ανθρωπινη φυση και οταν πασχει ενα μελος συμπασχει παντα τα μελη.

Εικόνα

Κυριε Ιησού Χριστέ ελέησον με
και για τους αδελφούς μας που εχουν ζήτησει την προσευχή μας για ασθενούντες:

Αγγελική ,που θα χειρουργηθεί
Νικόλαος
Χαράλαμπος
Γεώργιος
Γεωργία
Ευαγγελία
Εύα
Ευάγγελο που ταλαιπωρειται από πονηρό πνεύμα
Ελενη που εχεi σοβαροτατο προβλημα

Υπερ αναπαύσεως: Ανδρέας,Δημητριος,Κωνσταντινος

και για τον Γρηγοριο που εφυγε τοσο αδικα,

οπως και για τους δικους τους ανθρωπους ( γονεις,συζυγο,τεκνα )