Σελίδα 2 από 2

Δημοσιεύτηκε: Τετ Φεβ 07, 2007 10:26 am
από Sfakianos
:lol: :lol: Αγαπητή lookfor , να μην ανησυχείς διότι στο Π.Ν. περνάνε μια χαρά... Ούτε λόγος για καψώνια και τέτοια . Αλλά στο κάτω κάτω της γραφής καλό θα του κάνει του γιού σου ο στρατός . Θα μπεί παιδί και θα βγεί άντρας . Κι'άμα δει Τούρκους σε καμιά άσκηση να μη δειλιάσει.. :D

Δημοσιεύτηκε: Τετ Φεβ 07, 2007 11:05 am
από lookfor
Φίλοι μου σας ευχαριστώ όλους από τα βάθη της καρδιάς μου. Ειλικρινά μου δώσατε πολύ δύναμη. Ειχα ανάγκη την συμπαραστασή σας. Μόλις έμαθα ότι θα πάνε όλοι Πόρο κάτι που ήθελα πολύ γιατί έχω ακούσει τα καλύτερα για εκεί. Ο Θεός μαζί τους.

Δημοσιεύτηκε: Τετ Φεβ 07, 2007 11:10 am
από NIKOSZ
Μες στη σκοπια μου τραγουδω
με χιονια και με κρυα
το walkman εχω συντροφια
και τ'αψυχο G3!

Ελα ρε Βιτσι αθανατο σε γυρναγα για ενεδρες
οταν οι αλλοι καθονταν στου ΓΕΣ τους καναπεδες

Δημοσιεύτηκε: Τετ Φεβ 07, 2007 11:32 am
από Sfakianos
Αγαπητή Lookfor , εμείς οι άντρες που υπηρετήσαμε ακόμα και αν περάσαμε κάποια κούραση ή τρέξιμο όλοι θυμόμαστε τα ωραία του στρατού και συχνά γελάμε με αυτά που ζήσαμε . Να είσαι βέβαιη ότι ο γιος σου θα περάσει καλά . Πρώτα παρουσιάζονται , μετά πάνε Πόρο για να εκπεδευτούν και να ορκιστούν μετά Παλάσκα για βολές κλπ και μετά σε κανένα φυλάκιο ή σε κανά βαποράκι στους δύο ναυστάθμους (Σαλαμίνας ή Πόρου ) . Να ξέρεις ότι πλέον απαγορεύεται έφεδροι όπως ο γιός σου να στελεχώνουν τις μάχιμες μονάδες του στόλου (πάνε μόνο επαγγελματίες οπλίτες ) και με ένα χρόνο θητεία θα περάσει ο καιρός γρήγορα . Σήμερα κίολας το βράδυ θα σε πάρει τηλέφωνο (τους υποχρεώνουν μάλιστα γιατί γνωρίζουν και οι αξιωματικοί ότι οι γονείς αγχώνονται ) θα το δεις .
Ολόψυχα καλή θητεία στο λεβέντη σου και να μην φοβάσαι μόνο να προσεύχεσαι στο Θεό να τον έχει καλά και να τον καμαρώνεις .

Δημοσιεύτηκε: Τετ Φεβ 07, 2007 1:37 pm
από lewnidas
To Polemiko Naytiko einai paidikh xara. Kai o Poros nhpiagwgeio. Etsi lene osoi gnwstoi mou phgan. Enhmerwtika yparxei apofash tou Meimarakh opou ypoxrewnei se 4mhnh 8hteia sta synora gia ta paidia tou naytikou.To eida se prwtoselido sthn xtesinh ayrianh. Den kserw an 8a isxysei omws apo thn A' ESSO

http://assets.in.gr/dGenesis/assets/Con ... 6/16_h.jpg

Se 5 meres apo twra parousiazomai kai gw stis diabibaseis kalamatas. Krima pou den einai opws to polemiko naytiko :cry: alla kai gw kala 8a mai pisteyw :o . Kalh 8hteia loipon sto palikari.

Y.G. ama perisseyei xronos kante kai kamia proseyxoula gia mas tous neosyllektous :oops:

Δημοσιεύτηκε: Τετ Φεβ 07, 2007 2:10 pm
από lookfor
lewnidas έγραψε: Y.G. ama perisseyei xronos kante kai kamia proseyxoula gia mas tous neosyllektous :oops:
Εννοείται βέβαια! Καλή θητεία εύχομαι και σε σένα και η Υπεραγία Θεοτόκος να σας έχει όλους υπό την σκέπη της.