Δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω απόλυτα!!!aposal έγραψε:Μου θυμίζει κάποιον που ρώτησε αν όλοι εμείς που μετέχουμε στο φόρουμ και πηγαίνουμε στις συναντήσεις είμαστε "φυσιολογικοί"!
Σε μία ξένη ταινία (του Νίκολας Ρεγκ νομίζω) ο καθηγητής Ψυχολογίας, που το υποδυόταν ο γνωστός τραγουδιστής Αρτ Γκαρφάνκελ, ρωτήθηκε αν ένα άτομο ήταν φυσιολογικό και απάντησε :
"Όλη μου τη ζωή ψάχνω να βρω το φυσιολογικό και ακόμη δεν το έχω βρει"!
Συμφωνώ πάντως με τον Χρήστο πως είμαστε ενταγμένοι στην κοινωνία που ζούμε, δεν φοράμε ράσα και δεν προχωράμε με κομποσχοίνια!
Ειλικρινά μιλάω, οι περισσότεροι από εμάς έχουν δύο μάτια, δύο αυτιά και μία μύτη (για μαλλιά και μυαλό δεν παίρνω όρκο). Ο πραγματικός Χριστιανισμός, αν υπάρχει, κρύβεται μέσα μας και δεν υπάρχει περίπτωση να τον αναγνωρίσει κάποιος από την εξωτερική μας εμφάνιση!
Προτείνω!!!
Συντονιστής: Συντονιστές
- Teri
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 2330
- Εγγραφή: Δευ Απρ 07, 2008 5:00 am
- Τοποθεσία: Αικατερίνα@Θεσσαλονίκη
[quote="aposal"]
Συμφωνώ πάντως με τον Χρήστο πως είμαστε ενταγμένοι στην κοινωνία που ζούμε, δεν φοράμε ράσα και δεν προχωράμε με κομποσχοίνια!
quote]
καλα για το οτι δεν φοραμε ρασα,αλλα για το οτι δεν "προχωραμε με τα κομποσχοινια" τι εννοεις?
ως προς το οτι "ειμαστε ενταγμενοι στην κοινωνια",οπως λεει και ο ιδιος ο Κυριος στην αρχιερατικη του προσευχη,μπορει να ειμαστε εν τω κοσμω ,αλλα δεν ειμαστε -οι χριστιανοι-ΕΝΑ με το κοσμικο φρονημα!αντιτασσομεθα δηλαδη στην αμαρτια-καθε ειδους,ακομη και στον σκανδαλισμο ,που σε καποιους πολυ "προχωρημενους πνευματικα" εδω μοιαζει αστειο κ παιχνιδακι..!
οπως λεει και ο ιερος Χρυσοστομος "παντων απολαυσον.μονον αμαρτιας αποστηθι(απομακρυνσου,φευγε)".ολα μπορουμε να τα απολαυσουμε οι χριστιανοι σε αυτη τη ζωη,εκτος απο την αμαρτια!
Συμφωνώ πάντως με τον Χρήστο πως είμαστε ενταγμένοι στην κοινωνία που ζούμε, δεν φοράμε ράσα και δεν προχωράμε με κομποσχοίνια!
quote]
καλα για το οτι δεν φοραμε ρασα,αλλα για το οτι δεν "προχωραμε με τα κομποσχοινια" τι εννοεις?
ως προς το οτι "ειμαστε ενταγμενοι στην κοινωνια",οπως λεει και ο ιδιος ο Κυριος στην αρχιερατικη του προσευχη,μπορει να ειμαστε εν τω κοσμω ,αλλα δεν ειμαστε -οι χριστιανοι-ΕΝΑ με το κοσμικο φρονημα!αντιτασσομεθα δηλαδη στην αμαρτια-καθε ειδους,ακομη και στον σκανδαλισμο ,που σε καποιους πολυ "προχωρημενους πνευματικα" εδω μοιαζει αστειο κ παιχνιδακι..!
οπως λεει και ο ιερος Χρυσοστομος "παντων απολαυσον.μονον αμαρτιας αποστηθι(απομακρυνσου,φευγε)".ολα μπορουμε να τα απολαυσουμε οι χριστιανοι σε αυτη τη ζωη,εκτος απο την αμαρτια!
-
theodnot
- Βασικός Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 146
- Εγγραφή: Πέμ Μαρ 27, 2008 5:00 am
- Τοποθεσία: ΘΕΟΔΩΡΑ @ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ-ΧΑΡΙΛΑΟΥ
eortologio_gr έγραψε:Δηλαδή η αίσθησή σου είναι οτι οι περισσότεροι απο εμάς δεν είμαστε γήινοι και "κοσμικοί" ?theodnot έγραψε:...φοβαται οτι δεν θα ταιριαζει με τον υπολοιπο κοσμο (γιατι αισθανεται πιο ¨γηινη¨ και κοσμικη)...
Εάν υπάρχει τέτοια εντύπωση τότε είναι λανθασμένη.
Ζούμε μέσα στην κοινωνία έχοντας μέσα μας (ή νομίζοντας οτι έχουμε) την φλόγα της Ορθοδοξίας. Και αυτό μας φέρνει κοντά.
Θυμάμαι σε μια συνάντηση που είχαμε για ουζάκι στην Θεσσαλονίκη, μια κοπέλλα καθ'όλα συμπαθής που ήρθε έχοντας φέρει μαζί της την Αγία Γραφή. Οταν την ρωτήσαμε γιατί την έφερε μας είπε οτι άλλα περίμενε. Μετά απο 15 λεπτά, δήλωσε οτι δεν πίστευε οτι μπορεί να υπάρχουν Χριστιανοί που να εκφράζονται τόσο ελεύθερα όσο εμείς.
Δεν είμαστε επέκταση του Κατηχητικού ούτε Ιερουργούμε κανοντας "αντιποίηση Αρχής". Ενα φόρουμ είμαστε ελεύθερων Ορθόδοξων γήινων και κοσμικών ανθρώπων.
Χρ.
ΥΓ. εννοείται οτι με τα γραφόμενά μου εκφράζω και εκπροσωπώ τον εαυτό μου και μόνο.
με παρεξηγησατε και δεν πρεπει ... εγω μονο ετσι δεν αισθανομαι και σαφως και δε σκεφτομαι ετσι ...ειπα οτι η φιλη μου φοβαται οτι δεν θα ξερει αν θα μπορεσει να ανταποκριθει στις συζητησεις μας ( αν και μορφωμενη κοπελα)
συμφωνω με τα λογια σου και τα λογια των επομενων
υ.γ. εαν με γνωρισετε θα καταλαβετε
ΑΠΟ ΟΜΟΡΦΙΑ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΙΠΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΙΛΗ ΣΟΥ. ΛΕΕΙ?theodnot έγραψε:αντε παιδια βιαστειτε γιατι εχω μια φιλη ανυπαντρη ( χωρις κοτσους, αξυριστα ποδια και μασχαλες, μακριες φουστες και τετοια ) που ομως ζει μια πνευματικη ζωη αλλα δυστυχως δεν βρισκει εναν συντροφο για τη επιγεια και την ουρανια ζωη...![]()
χρυση την εχω κανει να ερθουμε στις συναντησεις αλλα φοβαται οτι δεν θα ταιριαζει με τον υπολοιπο κοσμο (γιατι αισθανεται πιο ¨γηινη¨ και κοσμικη)... συμφωνω με τα λογια του eortologio , οτι δηλαδη ενας νεος ανθρωπος σημερα μπορει να ειναι κοσμικος (λιγουλακι μην παρεξηγηθω) , αλλα ταυτοχρονα μπορει να ειναι πνευματικος και να βιωνει ζωη αρεστη στο Θεο.
αντε παιδια εσεις παντρευτειτε και εμεις κουμπαροι και φιλοι και συμμαχοι και βοηθοι σας στα καθημερινα προβληματα της ζωης...
-Κύριε Ιησού Χριστέ, ελέησόν με τον αμαρτωλό και ανάξιο δούλο σου.
-Γνώρισόν μοι, Κύριε, οδόν, εν ή πορεύσομαι, ότι πρός σέ ήρα τήν ψυχήν μου.
-Εξομολογήσομαί σοι είς τον αιώνα, ότι εποίησας και υπομενώ το όνομά σου ότι χρηστόν εναντίον των οσίων σου.
-Γνώρισόν μοι, Κύριε, οδόν, εν ή πορεύσομαι, ότι πρός σέ ήρα τήν ψυχήν μου.
-Εξομολογήσομαί σοι είς τον αιώνα, ότι εποίησας και υπομενώ το όνομά σου ότι χρηστόν εναντίον των οσίων σου.
-
aposal
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 26225
- Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
- Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)
Δεν εννοώ βεβαίως ότι είναι κακό, προσπαθώ να πω ότι δεν είμαστε (οι περισσότεροι τουλάχιστον) εν τω κόσμω μοναχοί. Ότι έχουμε κι εμείς κοσμικές ανησυχίες, συζητάμε κι εμείς για την πολιτική, το ποδόσφαιρο και τα αυτοκίνητα (αγαπημένα θέματα των ανδρών), απλά δίνουμε τον - κατά δύναμιν - αγώνα μας για να απεξαρτητοποιηθούμε από τα πάθη και τις αμαρτίες της κοσμικής ζωής, ώστε να γίνουμε πραγματικοί Χριστιανοί. Τουλάχιστον ελπίζουμε στο έλεος του Κυρίου μας.alithis έγραψε:καλα για το οτι δεν φοραμε ρασα,αλλα για το οτι δεν "προχωραμε με τα κομποσχοινια" τι εννοεις?
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
-
gol
- Έμπειρος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 250
- Εγγραφή: Πέμ Φεβ 01, 2007 6:00 am
- Τοποθεσία: ΔΕΣΠΟΙΝΑ-ΑΘΗΝΑ
ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΕΙ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ Β.ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΠΕΛΛΟΠΟΝΗΣΟ
ΓΙΑ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΕΙ ΜΙΑ ΞΑΔΕΛΦΗ ΜΟΥ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΚΟΠΕΛΑ.ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΠΟΥ ΨΑΧΝΕΙ ΝΑ ΒΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ!
ΤΟ ΚΑΤ΄ΕΞΟΧΗΝ ΠΕΔΙΟΝ ΔΡΑΣΕΩΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΑΔΙΕΞΟΔΑ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ,ΕΙΝΑΙ Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΕΠΕΜΒΑΣΕΩΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ
(Γέροντας Επιφάνιος)
(Γέροντας Επιφάνιος)