Γιατί έχω μια συνεχή τάση να πηγαίνω να προσεύχομαι?

Εδώ τίθενται Πνευματικά Ερωτήματα.

Συντονιστής: Συντονιστές

panagiotis2008
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 480
Εγγραφή: Δευ Απρ 28, 2008 5:00 am
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Γιατί έχω μια συνεχή τάση να πηγαίνω να προσεύχομαι?

Δημοσίευση από panagiotis2008 »

Γιατί έχω μια συνεχή τάση όπου κι αν βρίσκομαι να θέλω να πάω να προσευχηθώ?
Μου συμβαίνει συνέχεια τον τελευταίο καιρό όταν είμαι σπίτι,σε άσχετες στιγμές,να σκέφτομαι να παω να προσευχηθώ και να πηγαίνω να προσεύχομαι σχεδόν αυτόματα.
Φαίνεται ως μια υποσυνείδητη διαδικασία που δεν περνάει από λογική επεξεργασία αλλά γίνεται με έναν μηχανικό επαναλαμβανόμενο τρόπο λες κι είναι και είναι κάτι απόλυτα απαραίτητο και πρέπει να γίνεται πάντα κάθε μέρα.
Και το Πνεύμα και η νύμφη λένε ¨έλα.Και όποιος ακούει ας πει ¨έλα.και όποιος διψάει ας έρθει,και όποιος θέλει ας παίρνει δωρεάν το νερό της ζωής.
Άβαταρ μέλους
filotas
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 4119
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 11, 2007 5:00 am
Τοποθεσία: Νίκος@Κοζάνη
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από filotas »

Παναγιώτη με τι ασχολείσαι; Θέλω να πω, έχεις χρόνο να πας να μείνεις για λίγο καιρό στο Άγιο Όρος;
tzelina
Απλό Μέλος
Απλό Μέλος
Δημοσιεύσεις: 14
Εγγραφή: Δευ Μάιος 05, 2008 5:00 am

Δημοσίευση από tzelina »

και αν το ίδιο συμβαίνει και σε γυναίκα τότε τί γίνεται που δεν μπορεί να πάει στο άγιο όρος?
panagiotis2008
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 480
Εγγραφή: Δευ Απρ 28, 2008 5:00 am
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από panagiotis2008 »

Φοιτητής,τώρα δεν έχω χρόνο,ίσως το καλοκαίρι να βρω χρόνο να πάω και να μείνω λίγο.
Φαντάζομαι οτί εκεί θα έχει μια καλή πνευματική ατμόσφαιρα.
Όμως θέλω οπωσδήποτε να πάω σε κάποια φάση.
Και το Πνεύμα και η νύμφη λένε ¨έλα.Και όποιος ακούει ας πει ¨έλα.και όποιος διψάει ας έρθει,και όποιος θέλει ας παίρνει δωρεάν το νερό της ζωής.
Άβαταρ μέλους
preloude
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 371
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 25, 2007 6:00 am
Τοποθεσία: athens
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από preloude »

tzelina έγραψε:και αν το ίδιο συμβαίνει και σε γυναίκα τότε τί γίνεται που δεν μπορεί να πάει στο άγιο όρος?
παει στα μετεωρα.
aposal
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 26233
Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)

Δημοσίευση από aposal »

Αδελφέ μου Παναγιώτη έχεις πολλές απορίες, οι απαντήσεις των οποίων, νομίζω, ξεπερνούν τον μέσο όρο των εμπειριών των μελών. Έχω την εντύπωση ότι για όλα αυτά θα πρέπει να απευθυνθείς σε κάποιον πνευματικό που να σε ξέρει καλά (ή να σε μάθει καλά), ο οποίος θα πρέπει να μένει εκεί, στην περιοχή των Ιωαννίνων, όπου περνάς τον περισότερο χρόνο σου.
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
panagiotis2008
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 480
Εγγραφή: Δευ Απρ 28, 2008 5:00 am
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από panagiotis2008 »

Aposal έχω ήδη Πνευματικό Πατέρα στα Ιωάννινα.
Όμως δεν του 'χω μιλήσει για να τον ρωτήσω για το συγκεκριμένο που σας λέω τώρα εσάς . Από την άλλη αν πάω στο Όρος μπορώ να μείνω όχι για λίγο αλλά για πολύ καιρό και να μονάσω εκεί,αν έχω τέτοια έφεση στην προσευχή.
:oops:
Και το Πνεύμα και η νύμφη λένε ¨έλα.Και όποιος ακούει ας πει ¨έλα.και όποιος διψάει ας έρθει,και όποιος θέλει ας παίρνει δωρεάν το νερό της ζωής.
aposal
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 26233
Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)

Δημοσίευση από aposal »

panagiotis2008 έγραψε:Aposal έχω ήδη Πνευματικό Πατέρα στα Ιωάννινα.
Όμως δεν του 'χω μιλήσει για να τον ρωτήσω για το συγκεκριμένο που σας λέω τώρα εσάς . Από την άλλη αν πάω στο Όρος μπορώ να μείνω όχι για λίγο αλλά για πολύ καιρό και να μονάσω εκεί,αν έχω τέτοια έφεση στην προσευχή.
:oops:
Αρκεί, σε ό,τι και να κάνεις, να έχεις την ευλογία του πνευματικού σου.
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
panagiotis2008
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 480
Εγγραφή: Δευ Απρ 28, 2008 5:00 am
Τοποθεσία: Αθήνα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από panagiotis2008 »

Αν δεν μου την δώσει θα τον αλλάξω και θα βρω κάποιον που θα μου την δώσει. :D
Και το Πνεύμα και η νύμφη λένε ¨έλα.Και όποιος ακούει ας πει ¨έλα.και όποιος διψάει ας έρθει,και όποιος θέλει ας παίρνει δωρεάν το νερό της ζωής.
aposal
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 26233
Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)

Δημοσίευση από aposal »

panagiotis2008 έγραψε:Αν δεν μου την δώσει θα τον αλλάξω και θα βρω κάποιον που θα μου την δώσει. :D
Προφανώς κάνεις χιούμορ!
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Πνευματικά Ερωτήματα”