Γιατί έχω μια συνεχή τάση να πηγαίνω να προσεύχομαι?
Συντονιστής: Συντονιστές
-
panagiotis2008
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 480
- Εγγραφή: Δευ Απρ 28, 2008 5:00 am
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Γιατί έχω μια συνεχή τάση να πηγαίνω να προσεύχομαι?
Γιατί έχω μια συνεχή τάση όπου κι αν βρίσκομαι να θέλω να πάω να προσευχηθώ?
Μου συμβαίνει συνέχεια τον τελευταίο καιρό όταν είμαι σπίτι,σε άσχετες στιγμές,να σκέφτομαι να παω να προσευχηθώ και να πηγαίνω να προσεύχομαι σχεδόν αυτόματα.
Φαίνεται ως μια υποσυνείδητη διαδικασία που δεν περνάει από λογική επεξεργασία αλλά γίνεται με έναν μηχανικό επαναλαμβανόμενο τρόπο λες κι είναι και είναι κάτι απόλυτα απαραίτητο και πρέπει να γίνεται πάντα κάθε μέρα.
Μου συμβαίνει συνέχεια τον τελευταίο καιρό όταν είμαι σπίτι,σε άσχετες στιγμές,να σκέφτομαι να παω να προσευχηθώ και να πηγαίνω να προσεύχομαι σχεδόν αυτόματα.
Φαίνεται ως μια υποσυνείδητη διαδικασία που δεν περνάει από λογική επεξεργασία αλλά γίνεται με έναν μηχανικό επαναλαμβανόμενο τρόπο λες κι είναι και είναι κάτι απόλυτα απαραίτητο και πρέπει να γίνεται πάντα κάθε μέρα.
Και το Πνεύμα και η νύμφη λένε ¨έλα.Και όποιος ακούει ας πει ¨έλα.και όποιος διψάει ας έρθει,και όποιος θέλει ας παίρνει δωρεάν το νερό της ζωής.
-
panagiotis2008
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 480
- Εγγραφή: Δευ Απρ 28, 2008 5:00 am
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Φοιτητής,τώρα δεν έχω χρόνο,ίσως το καλοκαίρι να βρω χρόνο να πάω και να μείνω λίγο.
Φαντάζομαι οτί εκεί θα έχει μια καλή πνευματική ατμόσφαιρα.
Όμως θέλω οπωσδήποτε να πάω σε κάποια φάση.
Φαντάζομαι οτί εκεί θα έχει μια καλή πνευματική ατμόσφαιρα.
Όμως θέλω οπωσδήποτε να πάω σε κάποια φάση.
Και το Πνεύμα και η νύμφη λένε ¨έλα.Και όποιος ακούει ας πει ¨έλα.και όποιος διψάει ας έρθει,και όποιος θέλει ας παίρνει δωρεάν το νερό της ζωής.
-
aposal
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 26233
- Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
- Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)
Αδελφέ μου Παναγιώτη έχεις πολλές απορίες, οι απαντήσεις των οποίων, νομίζω, ξεπερνούν τον μέσο όρο των εμπειριών των μελών. Έχω την εντύπωση ότι για όλα αυτά θα πρέπει να απευθυνθείς σε κάποιον πνευματικό που να σε ξέρει καλά (ή να σε μάθει καλά), ο οποίος θα πρέπει να μένει εκεί, στην περιοχή των Ιωαννίνων, όπου περνάς τον περισότερο χρόνο σου.
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
-
panagiotis2008
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 480
- Εγγραφή: Δευ Απρ 28, 2008 5:00 am
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
Aposal έχω ήδη Πνευματικό Πατέρα στα Ιωάννινα.
Όμως δεν του 'χω μιλήσει για να τον ρωτήσω για το συγκεκριμένο που σας λέω τώρα εσάς . Από την άλλη αν πάω στο Όρος μπορώ να μείνω όχι για λίγο αλλά για πολύ καιρό και να μονάσω εκεί,αν έχω τέτοια έφεση στην προσευχή.

Όμως δεν του 'χω μιλήσει για να τον ρωτήσω για το συγκεκριμένο που σας λέω τώρα εσάς . Από την άλλη αν πάω στο Όρος μπορώ να μείνω όχι για λίγο αλλά για πολύ καιρό και να μονάσω εκεί,αν έχω τέτοια έφεση στην προσευχή.
Και το Πνεύμα και η νύμφη λένε ¨έλα.Και όποιος ακούει ας πει ¨έλα.και όποιος διψάει ας έρθει,και όποιος θέλει ας παίρνει δωρεάν το νερό της ζωής.
-
aposal
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 26233
- Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
- Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)
Αρκεί, σε ό,τι και να κάνεις, να έχεις την ευλογία του πνευματικού σου.panagiotis2008 έγραψε:Aposal έχω ήδη Πνευματικό Πατέρα στα Ιωάννινα.
Όμως δεν του 'χω μιλήσει για να τον ρωτήσω για το συγκεκριμένο που σας λέω τώρα εσάς . Από την άλλη αν πάω στο Όρος μπορώ να μείνω όχι για λίγο αλλά για πολύ καιρό και να μονάσω εκεί,αν έχω τέτοια έφεση στην προσευχή.
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
-
panagiotis2008
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 480
- Εγγραφή: Δευ Απρ 28, 2008 5:00 am
- Τοποθεσία: Αθήνα
- Επικοινωνία:
