κάθε βράδυ στις 10 όπου και αν βρίσκεστε μια προσευχούλα...

Εδώ αναρτούνται αιτήματα & προσφορές βοηθείας με στόχο την αλληλοβοήθεια των μελών μας.

Συντονιστές: ntinoula, Συντονιστές

Απάντηση
123
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1768
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 27, 2006 5:00 am

Δημοσίευση από 123 »

ΔΟΞΑ ΤΩ ΘΕΩ
να είναι καλά φωτισμένα κι ευλογημένα τα νεογέννητα
max1
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 519
Εγγραφή: Τρί Σεπ 19, 2006 5:00 am
Τοποθεσία: BE

Δημοσίευση από max1 »

NIKOSZ έγραψε:Σημερα το πρωι εμαθα οτι η Κωνσταντινα γεννησε 2 κοριτσακια
τα οποια χαιρουν ακρας υγειας!!

ΔΟΞΑ ΣOI Ο ΘΕΟΣ

Κάντε μια προσευχή τώρα για τον πατέρα που θα 'χει 3 γυναίκες στο κεφάλι του. Θα τη χρειαστεί :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
NIKOSZ
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 6135
Εγγραφή: Τετ Οκτ 04, 2006 5:00 am
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευση από NIKOSZ »

max1 έγραψε:
NIKOSZ έγραψε:Σημερα το πρωι εμαθα οτι η Κωνσταντινα γεννησε 2 κοριτσακια
τα οποια χαιρουν ακρας υγειας!!

ΔΟΞΑ ΣOI Ο ΘΕΟΣ

Κάντε μια προσευχή τώρα για τον πατέρα που θα 'χει 3 γυναίκες στο κεφάλι του. Θα τη χρειαστεί :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ε! Εσυ με δυο την γλυτωνεις την προσευχουλα μεχρι τωρα!

:lol: :lol:
123
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1768
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 27, 2006 5:00 am

Δημοσίευση από 123 »

Μάξιμε, φαντάζεσαι να είχε η γυναίκα 3 άντρες στο κεφάλι της.. !!!!!

:lol: :lol: :lol:
max1
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 519
Εγγραφή: Τρί Σεπ 19, 2006 5:00 am
Τοποθεσία: BE

Δημοσίευση από max1 »

NIKOSZ έγραψε: Ε! Εσυ με δυο την γλυτωνεις την προσευχουλα μεχρι τωρα!

:lol: :lol:
Γι αυτό το γραψα Νίκο. Έμαθα πρόσφατα ότι έρχεται σε λίγους μήνες και τρίτη. Θα με θυμηθείτε και μένα τότε,έτσι; :lol: :lol: :lol:
123
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1768
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 27, 2006 5:00 am

Δημοσίευση από 123 »

Μπράβο Μαξιμε....τα πας καλά φαίνεται με το γυναικείο φύλο κι ο Θεός σου τις δίνει πλουσιοπάροχα.....
Οι δύο που γνώρισα πάντως αξίζουν πολλά, εύχομαι και η τρίτη να είναι το ίδιο.... :wink:
Εικόνα
NIKOSZ
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 6135
Εγγραφή: Τετ Οκτ 04, 2006 5:00 am
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευση από NIKOSZ »

Ποιος τη χαρη σου καρνταση!!Αντε καλως να τη δεχτεις!!
Εμεις οι ελευθεροι εχουμε χρονο για προσευχες... :lol: :lol:
NIKOSZ
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 6135
Εγγραφή: Τετ Οκτ 04, 2006 5:00 am
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευση από NIKOSZ »

να την υπενθυμίσουμε την προσευχουλα μας μαζι με τον π.Πορφυριο??

και για τους αδελφούς μας που εχουν ζήτησει την προσευχή μας για ασθενούντες:

Αγγελική ,που θα χειρουργηθεί
Νικόλαος
Χαράλαμπος
Γεώργιος
Γεωργία
Ευαγγελία
Εύα
Ευάγγελο που ταλαιπωρειται από πονηρό πνεύμα
Ελενη που εχεi σοβαροτατο προβλημα

Υπερ αναπαύσεως: Γρηγόριος, Ανδρέας.

Γρηγοριο που εφυγε τοσο αδικα...
οπως και για τους δικους του ανθρωπους ( γονεις,συζυγο,τεκνα )

Εικόνα

.[/quote]Ας πουμε κι ενα ευχαριστω στο γεροντα ,για το καλά που μας εχει χαρισει με τις πρεσβείες του
yparxei
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 714
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 11, 2006 5:00 am

Δημοσίευση από yparxei »

....
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος yparxei την Παρ Ιαν 05, 2007 8:08 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
NIKOSZ
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 6135
Εγγραφή: Τετ Οκτ 04, 2006 5:00 am
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευση από NIKOSZ »

Misha έγραψε:να την υπενθυμίσουμε την προσευχουλα μας μαζι με τον π.Πορφυριο??

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ελεησον με και για εμας και για τους δικους μας και για τους ασθενεις ψυχικά και σωματικά και τους φυλακισμενους και οσους σκεφτονται να αυτοκτονησουν και οσους ειναι στη φυλακη και τους μελλοθανατους και τους ψυχορραγουντες και τις κοπελες που σκεφτονται να κανουν εκτρωση,τα ορφανα και τις χηρες,τους "εχθρους" και φιλους μας,τους ζωντες και κεκοιμημενους

ελεησον με γιατι ειμαστε ενα ολοι (ινα ωσιν εν)και μοιραζομαστε την κοινη ανθρωπινη φυση και οταν πασχει ενα μελος συμπασχει παντα τα μελη.

Εικόνα

Κυριε Ιησού Χριστέ ελέησον με
και για τους αδελφούς μας που εχουν ζήτησει την προσευχή μας για ασθενούντες:

Αγγελική ,που θα χειρουργηθεί
Νικόλαος
Χαράλαμπος
Γεώργιος
Γεωργία
Ευαγγελία
Εύα
Ευάγγελο που ταλαιπωρειται από πονηρό πνεύμα
Ελενη που εχεi σοβαροτατο προβλημα

Υπερ αναπαύσεως: Ανδρέας,Δημητριος,Κωνσταντινος

και για τον Γρηγοριο που εφυγε τοσο αδικα,

οπως και για τους δικους τους ανθρωπους ( γονεις,συζυγο,τεκνα )
Απάντηση

Επιστροφή στο “Αλληλοβοήθεια”